Pepe är redo att lämna Real Madrid för Manchester United


Pepe vill stanna, men om Real Madrid vägrar acceptera portugisens krav på årslönen, kommer han lämna Santiago Bernabu.
Pepe

Pepe
, vars kontrakt kommer löpa ut i slutet av nästa säsongen, kan lämna Real Madrid väldigt snart, på grund av att Los Blancos int har visat något intresse för att förnya portugisens kontrakt.

Om man ska tro på rapporter från Talk Sport, så kommer Manchester United utnyttja Pepes situation med Real Madrid och kommer försöka underteckna försvararen.

"När Madrid visar att de vill behålla mig, är det väldigt logiskt att jag väljer dem som mitt första val" sa Pepe till Marca.

"Men vi är fotbollsspelare och när klubben inte visar något intresse, tyder det på att jag måste hitta ett liv någon annanstans."

"Jag har denna säsong och nästa år också, så jag har tid. Om det var upp till mig, skulle jag förnyat mitt kontrakt redan nu för att jag älskar detta lag och jag älskar fansen."

Kommentarer

Alex severin

2010-10-12 - 18:03:20
GE HAN DET HAN VILL HA

Ronaldo<3

2010-10-12 - 18:03:33
Haha, United kommer aldrig köpa honom eftersom att, dom har 2 utav världens bästa mittbackar.

Anonym

2010-10-12 - 19:42:37
United kan köpa honom för Rio är för gammal......Perez vill inte förnya hans kontrakt bara för det är inte han som köpte honom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marre

2010-10-12 - 22:50:06
när det gäller att real ska sälja sånna spelare blir jag arg ! dom gav bort : snejider o nu är han topp3 i världen och dom sålde arjen robben skit billigt de e katastrof tycker ja . o nu vill dom sälja pepe ? helt galna ?

ja tycker att han ska få hur mkt lön han vill!§

marre

2010-10-12 - 22:51:12
när det gäller att real ska sälja sånna spelare blir jag arg ! dom gav bort : snejider o nu är han topp3 i världen och dom sålde arjen robben skit billigt de e katastrof tycker ja . o nu vill dom sälja pepe ? helt galna ?

ja tycker att han ska få hur mkt lön han vill!§

Anonym

2010-10-13 - 11:52:17
fyck pereeeez

till jag som älskar real madrid jffffffffffföaqfffffffffffffffffjedsgv gksjkjjkgjkfjhejvgd ifjhfajdfkjfgkjd-a
2010-12-25 - 16:40:36
ronaldo är bäst

Skriv en kommentar