Sergio Ramos är skadad - oklart om han missar morgondagens match mot Malaga


Ramos är skadad, och man vet inte om han kommer delta i morgondagens match eller inte.
Sergio Ramos

Real Madrid
s försvarare, Sergio Ramos, har hävat att det kommer vara svårt för honom att spela på La Rosaleda denna vecka mot Malaga, efter att ha skadat sin vrist.

Under Spaniens 3-2 vinst på Hampden Park i tisdags skadade sig 24-åringen, men han kunde ändå fortsätta spela i 90 minuter.

Efter matchen klagade Ramos på att han kände smärta i vristen, därför håller Real Madrids doktorer koll på den spanska försvararen.

På sin Twitter, skrev stjärnan om sin oro att delta i matchen och sa: "Det kommer vara svårt för mig att vara redo inför matchen mot Malaga. Jag kommer försöka återhämta mig så snabbt som möjligt, men det är en väldigt irriterande skada."

Det ser ut som om den förra Sevilla stjärnan kommer ersättas med Alvaro Arbeloa, och kanske kommer Ramos även missa Champions League matchen mot Milan.

Kommentarer

CR7

2010-10-16 - 18:32:16
nej varför ramos just jag vill inte ha arbeloa

Anonym

2010-10-18 - 16:26:48
Ja han är ju så himla snygg och grym han har ju verkligen the "it" faktor.

Elin

2010-10-25 - 16:12:47
Why Ramos? visst Han är skiiit snygg! :D <3 pip vad arg jag är! han är ju bäst! peace! <3

Skriv en kommentar