Sergio Ramos: "Om jag var tvungen att besvara på saker varje minut skulle jag blivit galen"


VM-stjärnan Sergio Ramos förstår sig inte på att median frågar honom om beslut gjorda av Jose Mourinho.
Sergio Ramos

Real Madrid
s stjärnförsvarare, Sergio Ramos, har pratat med median angående ett beslut gjort av Jose Mourinho.

Efter att "The Special One" förbjöd TV kameror och rapporter att vara närvarande under de sista dagarnas träningspass innan gårdagens match, frågade median den spanska vice-kapten varför man inte fick vara där.

"Ni får prata med presidenten och med Mourinho angående detta, det är de som bestämmer. Jag bryr mig inte."

"Det är alltid kontroverser och om jag var tvungen att besvara på saker och ting varje minut skulle jag blivit galen. Nej, det är löjligt. Det spelar ingen roll om kamerorna är där, eller inte."

Skriv en kommentar