Zidane: "Jag kommer arbeta närmare med Real Madrids tränare Mourinho"


Zinedine Zidane kommer att arbeta lite närmare Jose Mourinho.

zinedine zidane

Zinedine Zidane har avslöjat att han är redo för en mer praktisk roll iReal Madrid.

Förra veckan förklarade Reals tränare Jose Mourinho att han vill att Zizou arbetar närmare med honom.

Fransmannen sade till Europe 1. "Jag kommer att jobba mer med honom [Mourinho]. Jag kommer att vara länken mellan the first team och presidenten."

"Det passar mig eftersom jag ville gå in lite djupare i klubbens struktur."

Kommentarer

CR7

2010-10-17 - 18:51:09
verkligen nice

Madrista....

2010-10-17 - 21:53:34
skönt.

Shejk

2010-10-18 - 09:01:01
Skönt, han är anledningen till att man är en madrista! Hoppas det blir ett bra samarbete!

Skriv en kommentar