Cristiano Ronaldo är väldigt glad över lagets prestation.

 

Cristiano Ronaldo är väldigt glad över lagets prestation efter gårdagens match mot Osasuna på Bernabeu.

Cristiano Ronaldo

Real Madrid stjärnan Cristiano Ronaldo var väldigt nöjd över lagets prestation igår under La Liga matchen mot Osasuna.

 

Cristiano sade enligt Real Madrids hemsida; "Vi är väldigt glada över att vi vann. Det är våran prioritet, speciellt efter Barcelonas förlust. Jag förväntade mig inte att Barcelona skulle förlora, men vi hade varit tvugna att vinna ändå."

 

"Jag är glad över att Carvalho gjorde sitt första mål på hans första match på Bernabeu, men jag är mer glad över lagets prestation."


"Att vinna över Ajax är viktigt för att kunna ha en bra start i Champions League. Varför skulle jag inte spela mot Ajax efter att ha spelat mot Osasuna?"

Skriv en kommentar