Javier Pastore vill stanna i Italien: "Just nu spelar jag för Palermo och jag är lycklig här"


Palermos Javier Pastore vill fortsätta spela för den italienska klubben, Palermo.
Javier Pastore

Den argentinska 21-åringen Javier Pastore har svarat på rykterna som har sammankopplat honom med en flytt till Europas största klubbar, såsom Real Madrid och Barcelona.

"Jag ser på dessa rykten som något som kan bli verklighet i framtiden, men just nu spelar jag för Palermo, och jag är lycklig här" sa Pastore till Radio Viva.

Nyligen har Palermos president sagt att klubben har avvisat ett erbjudande från Real Madrid för mittfältstjärnan, och har ingen vilja att sälja honom i framtiden.

Kommentarer

Anonym

2010-09-28 - 19:41:33
vi behöver nt dig vi har för bra spelare..

HAHHA ÅRETS SKÄMMMMT

2010-09-30 - 00:02:01
Det roliga är att Real kan få dig genom att knäppa med fingrarna.. men du är inte viktig just nu och vi har ingen användning för dig ;)

Skriv en kommentar