Jose Mourinho till median: "Ni pratar om Pedro Leon som om han vore Mardonna eller Zidane"


Jose Mourinho pratade med median om klubben och morgondagens match mot Auxerre.
Jose Mourinho

Jose Mourinho
pratade med median i Auxerre dagen innan Real Madrids Champions Leagues gruppspel match kommer äga rum.

"Det är ett nöje för mig att spela på Auxerres arena. De lyckades kvalificiera sig efter en fantastisk säsong. Jag skulle vilja gratulera Jean Fernandez och hela laget" sa Mourinho.

"Just nu har vi tre poäng och vi vill fortsätta med positiva resultat. Real Madrid spelar i en väldigt svår grupp. Andra lag är i grupper som är ganska enkla, men vi hade inte en sådan tur."

"Real Madrid, Ajax och Milan har vunnit 20 Champions League titlar. Auxerre representerar den franska fotbollen, som alltid har varit stark. Vi vill ha poäng. Det är bättre om vi får tre poäng, det är därför vi är här. Varje poäng har en stor betydelse i denna tävling."

"Benzema jobbar bra. Det här är rätt tid för mig att bygga upp hans självförtroende. Han kommer starta imorgon."

"Att bygga ett lag har många nivåer och det går bra för mitt lag i varje match, men problemet är inte målbristen. Målen kommer komma. Det är inga problem med det."

"Jag måste inte förklara Pedro Leons frånvaro från trupplistan. Jag kommer förklara det för presidenten om han frågar mig om det. Ni pratar om Pedro Leon som om han vore Mardonna eller Zidane, men för bara två dagar sedan spelade han för Getafe. Han kommer få spela när han jobbar så som jag vill att han ska göra. Och det kommer bli svårare för honom att spela om han inte jobbar som jag vill."

Kommentarer

Hala_Madrid

2010-09-27 - 22:36:41
Det där var synd för Pedro för nu är det kört för honom

kadar

2010-09-28 - 00:00:38
nej det är int kört han måste bevisa på träningen om han vill spela sa menar jose mourinho

Anonym

2010-09-28 - 12:56:43
tungt att benze startar

RMA

2010-09-28 - 15:39:44
Bra att Benzema får starta:)

hala madrid

2010-09-28 - 15:44:10
benzemaaaaaaaaa yeeah äntligen får han starta fuck higuain än så länge så spelar higuin dålig han missar sina chanser ncncn.

Real madrid !

2010-09-28 - 16:28:37
du där utan namn skämms på dig benzema förtjänar att sepla i dag!

Skriv en kommentar