Manchester Citys stjärna Emmanuel Adebayor är smickrad över Real Madrids intresse


Manchester Citys stjärna säger att man vet inte vad som kommer hända under vinters transfer marknad.
Emmanuel Adebayor

Efter att ha fått höra om Real Madrids intresse och planer att underteckna 26-åringen under vinters transfer marknad, har Manchester Citys anfallare, Emmanuel Adebayor, disskuterat dessa rykten med Sky Sports.

"Jag har hört rykterna, men jag är lugn och kämpar i träningarna för att få tillbaka min plats i statelvan"sa Adebayor.

"Fram till nästa transfer marknad vet man aldrig vad som kommer hända. Real Madrid och Jose Mourinho är stora saker inom fotbollen, så jag kommer tänka på saken. Men jag vill göra mål för City, så låt oss vänta och se vad som kommer hända."

"Jag är en stor spelare så jag skulle vilja spela i A-laget, liksom alla andra fotbollsspelare. Jag bryr mig inte endast om lönen."

Real Madrid har nyligen sammankopplats med en 24 miljoner euro bud för Togos och Citys anfallare, efter att Jose Mourinho har erkänt att han skulle vilja lägga till en anfallare i truppen.

Kommentarer

Anonym

2010-09-10 - 18:23:03
Lukaku eller Toivonen skulle vara ett kungligt köp!!:)

Skriv en kommentar