Mourinho har lovat Bastian Schweinsteiger att han kommer försöka underteckna honom nästa säsong


Jose Mourinhos har lovat Bayern Münchens stjärna att han kommer spela för Real Madrid nsäta säsong.
Bastian Schweinsteiger

Real Madrid
s tränare, Jose Mourinho, kunde inte underteckna sitt överföringsmål, Bastin Schweinsteiger, i sommar, men enligt rapporter kommer han signera den tyska stjärnan nästa säsong.

Enligt rapporter som den tyska tidningen Bild publicerade idag hade Real Madrids tränare och Schweinsteiger ett litet samtal tillsammans under Real Madrids besök i Allianz Arena (då Real Madrid spelade Franz Beckenbauer matchen) under försäsongen.

Enligt uppgifter sa Mourinho till Schweinsteiger: "Jag försökte underteckna dig denna säsong, men jag kunde. Nästa säsong, kommer du vara min."

Saker och ting kommer bli svåra för Bayer München nästa säsong, eftersom de kommer bli tvingade till att förhandla fram en övergångssumma för mittfältaren med Real Madrid. Om de inte vill riskera att förlora honom gratis år 2012 då hans kontrakt löper ut, bör de tyska mästarna sälja stjärnan.

Kommentarer

RM89

2010-09-07 - 22:01:06
Till nästa säsong hoppas jag på dessa nyförvärv:



Gareth Bale - Vänsterback - Tottenham

Thiago Silva - Mittback - AC Milan

Bastian Schweinsteiger - Mittfältare - Bayern Munchen



Sen om Benzema lämnar så får en anfallare komma in.



Elvan då (4-3-3) :



Casillas

Ramos - Silva - Pepe - Bale

Alonso - Shweinsteiger

Kaká

DiMaria - Higuain - CR7



Jag vill också ha Gareth Bale till real, han är mkt bra back, både offensivt och defensivt.



Jag ville ha Thiago Silva till real, men dom valde Carvalho istället.



Jag ville ha Shweinsteiger redan till denna säsong, men dom valde då Khedira istället.



Sen hoppas jag att vi säljer Benzema och köper in en bättre anfallare, en anfallare likt Ruud Van Nistelrooy.



Sen hoppas jag att Juanfran, yttermittfältare i Real Madrid Castilla, får ta steget upp till A-laget, han gjorde det mycket bra på försäsongsmatcherna. Han är minst lika bra som Pedro Leon om inte bättre.



Sen säljer vi spelare som:



Mahamadou Diarra

Granero

Benzema



Halá Madrid <3

Claes

2010-09-07 - 22:30:37
"Mourinho har lovat Bastian Schweinsteiger att han kommer värva honom nästa säsong". INTE underteckna honom, det är väl ändå inte Mourinho som undertecknar någon spelare?



A-E-T

2010-09-07 - 22:32:52
benzema gör mål för frankrike och higuain för argentina.

Anonym

2010-09-08 - 00:09:49
fyck valdes.så händer det när han står

Real the first

2010-09-08 - 11:46:50
En anfallare man borde köpa in är ju Suarez. 35 mål på 33 matcher förra säs. OCH storspelade i VM.

Skriv en kommentar