Rafael Van der Vaart: "Real Madrid kommer alltid finnas i mitt hjärta"


Den holländska playmakern sa en emotionell adjö till fansen och arbetarna.
Rafael Van der Vaart

Efter att ha blivit såld till den engelska klubben, Tottenham, har Rafael Van der Vaart tagit en känslomässig farväl till de som stödde honom under hans hans tid när han spelade för de spanska giganterna, Real Madrid.

"Tack så mycket. Jag ville bara säga tack så mycket till alla människor, till både arbetare och Real Madrids fans" sa Van der Vaart enligt El Madridista.

"Jag tackar var och en av dem för stödet de gav mig och för att ha fått mig att känna mig bra under min tid i Real Madrid."

"Jag lämnar Real Madrid och det(laget) kommer fortfarande finnas i mitt hjärta."

Kommentarer

omran

2010-09-06 - 17:08:08
jag ville inte att van der vaart skulle flytta lag för att han passade till real madrid

a

2010-09-06 - 20:12:48
o du kommer finnas i vårt:d

hala madrid

2010-09-06 - 21:23:06
van der vaart <3 <3 <3

RMA

2010-09-07 - 15:02:31
håller med kommentarerna som står här över:(:)

Skriv en kommentar