Daniele Opare: "Min flytt från Real Madrid var det bästa beslut jag någonsin har tagit"


Real Madrids förra spelare, Daniel Opare, tycker att hans flytt från Spanien var det bästa beslutet han har tagit.
Daniele Opare

Standard Liege
s försvarare Daniel Opare anser att flytten från de spanska giganterna Real Madrid i somras var backens bästa beslut.

Den 21-årige spelaren lämnade Los Blancos efter att ha spenderat två år i ungdomsakademin. Han ansåg att chansen att spela för a-laget var liten, och bestämde sig för att signera ett tre års kontrakt med Liege.

Nu är Opare glad med sin flytt till Belgien och enligt Ghanasoccernet.com, sa han: "Jag kommer säga att min flytt från Real Madrid var det visaste beslutet jag någonsin har tagit i min karriär, och jag är glad att jag gjorde det."

"Det har gett mig en annan möjlighet att visa min talang och vad jag kan göra. Det har också gett mig ett nytt liv och jag njuter av att stanna här."

Kommentarer

HalaMadrid

2011-04-02 - 13:40:06
Gryym fm-spelare. ;)

Kurre

2011-04-12 - 12:16:13
Väldigt bra lirare. Hoppas han utvecklas på ett bra sätt där. Kan bli en stjärna riktigt stora mått då. Ska bli riktigt spännande att se.

Kurre igen

2011-04-12 - 12:18:25
Ja, jag menar han har ju gjort riktigt bra ifrån sig tidigare. Det är därför det är så roligt för oss som följt hans tidgare karriär

Skriv en kommentar