Jose Mourinho: "Min framtid är i Real Madrid eftersom jag har ett kontrakt här"


Real Madrids tränare Jose Mourinho har sagt att han inte kommer att lämna Real Madrid förrän hans kontrakt har löpt ut.
Jose Mourinho

Jose Mourinho
har ännu en gång vägrat att förneka sin vilja att flytta till Premier League, men portugisen sa samtidigt att han inte kommer att lämna Real Madrid förrän hans kontrakt löper ut.

Den portugisiska tränaren har sammankopplat med en flytt tillbaka till England, där han vann två ligatitlar med sin förra klubb Chelsea. Mourinho har alltid sagt att han älskar den engelska fotbollen, men han kommer inte att lämna den spanska huvudstadsklubben förrän han har gjort sitt jobb i Santiago Bernabeu.

"Min framtid är i Real Madrid eftersom jag har ett kontrakt här, och eftersom det ser ut som om klubben är nöjda med mitt arbete" sa Mourinho till reportrar.

"Min framtid kommer att vara i England, självklart, men min framtid är efter mitt jobb i Real Madrid. Jag har ett kontrakt för tre fler säsonger och jag hoppas att jag kommer att göra tillräckligt bra ifrån mig för att förtjäna att fortsätta här."

Kommentarer

Anonym

2011-04-13 - 16:30:23
Nej det den ligger i Chelsea! Är det bara för de fick i sig eller?

Anonym

2011-04-13 - 16:35:23
Hoppas han stannar det var länge sen vi hade nån tränare mer än 1 år.

Anonym

2011-04-13 - 18:05:01
han lär få kick om han förlorar liga matchen, finalen i copa och sen semi-finalen också. kick dirrr.

Skriv en kommentar