Jose Mourinho: "Om jag säger vad jag verkligen tycker kommer min karriär att vara över "


Den portugisiska tränaren Jose Mourinho anser att UEFA är emot den spanska huvudstadsklubben och undrar varför hans lag alltid blir behandlade orättvist.
Jose Mourinho

Real Madrid
s taktiska tränare Jose Mourinho var långt ifrån glad efter gårdagens förlust på Santiago Bernabeu stadion, där han såg en av sina spelare bli utvisad.

"Varför händer detta? Barcelona är ett fantastiskt lag. Jag förstår inte varför Pepe blev utvisad. Det visade Barcelona vägen att avsluta matchen."

"Jag sa inget till domaren. Jag bara skrattade och klappade händerna för hans beslut men sa ingenting. Jag säger hellre inget mer eftersom om jag säger till honom och UEFA vad jag verkligen tycker kommer min karriär att vara över här och nu. Eftersom jag inte kan säga något, så kommer jag att fråga en fråga: "Varför? Varför Ovrebo? Varför Bussaca? Vi pratar om ett fantastiskt fotbollslag. Varför kunde inte Chelsea nå finalen två år sedan? Det var ett mirakel att Inter nådde finalen förra året. Varför mörda en match som kunde slutat med 0-0 efter tre timmar? Jag förstår inte varför."

"Om det redan är svårt att göra en comeback på rena idrottsliga grunder, är det omöjligt när våra motståndarna får hjälp på detta sätt. Det verkar som om de måste nå finalen. Jag förstår inte varför ett sådant fantastisk lag behöver det. Fotboll är en sport vars regler gäller alla; sedan vinner det bästa laget. Vi kommer att visa stolthet och respekt för vår fotbollsvärld i Barcelona. Vi kommer att åka utan Pepe, som inte gjorde något fel. Vi kommer att åka utan Ramos, som inte gjorde något fel. Tränaren kunde inte ens sitta på bänken och agera på målet som gjordes mot oss. Systemet kommer ännu en gång att döda oss om vi gör ett mål och öppnar matchen."

"Barcelonas styrka borde vara helt enkelt naturligt. De har redan styrkan. Varför använda mer?"

Kommentarer

Anonym

2011-04-28 - 19:47:37
WORD JOSE MOURINHO!

inte så konstigt att han kallas the special one ;)

AGRON

2011-04-28 - 20:02:20
JOSE MOURINHO<3<3



JAG tror real kommer köra offensiv nästa vecka och jag är 100procent att kaka kommer att starta



--------------Casilias-------------------

--Arbeloa--Carvalho--Albiol--Marcelo--

----Kaka----Xabi--Lass---Angeldimaria--

---------RONALDo--Higuain------

Madridista

2011-04-28 - 23:10:44
Agron, knappast att Mou kommer starta med Kaká, han värmde upp från 38 till 87 minuten, ändå så fick han inte spela någonting.. Mou byter in Adebayor istället, men Mou är ändå världens bästa tränare.. Hoppas vi kör vårat spel nästa gång och krossar barcelona

Agron

2011-04-29 - 14:17:18
aa du har rätt madridista men man vet aldig vad mourinho gör <3 han e iaf världens bästa tränare inget snack men jag vet iaf att mourinho kommer ej spela defensivt på tisdag mot barca han kommer köra offensiv

Skriv en kommentar