Marcelo: "Om jag kan pensionera mig i denna klubb kommer det att vara en ära"


Den förra Fluminense spelaren Marcelo hoppas att han kommer att spela för Los Blancos under hela sin fortbollskarriär.
Marcelo

Den brasilianska vänsterbaken Marcelo skulle älska att avsluta sin fotbollskarriär i Real Madrid, rapporterar Tribalfootball.

Den unga spelaren har blivit en startspelare under tränaren Jose Mourinho, och när 22-åringen pratade med median, sa han: "Sedan min familj och jag anlände hit, har folk behandlat oss väldigt bra. Inte endast i klubben, utan även generellt."

"Jag vill vinna många titlar här och om jag kan pensionera mig i denna klubb kommer det att vara en ära. Men det finns fortfarande en hel del arbete att göra innan dess."

Kommentarer

Mr.Fred

2011-04-10 - 13:10:20
Låter bra grabben =D

Anonym

2011-04-10 - 15:00:29
yeah :D

Anonym

2011-04-10 - 16:58:01
Madridista till max <3

Skriv en kommentar