Mourinho har inkallat 19 män till morgondagens match: Ronaldo, Kaká och Marcelo är inkallade


Real Madrids tränare Jose Mourinho har inkallat nitton spelare till morgondagens viktiga kvartsfinal i Champions League.
Träning [ Real Madrid ]

De portugis-talande Real Madrid spelarna Cristiano Ronaldo, Marcelo och Kaká har återhämtat sig från sin skada, och alla tre har inkallats till morgondagens Champions League match mot Tottenham. Även Xabi Alonso, som missade den senaste matchen mot Sporting Gijon på grund av avstängning, finns med i trupplistan.

Däremot kommer inte Gago, Benzema och Pedro Leon att vara med på grund av respektive skador, medan Albiol och Sergio Canales har inte inkallats på grund av tränaren egna beslut.

REAL MADRIDS TRUPPLISTA:

Målvakter:
Casillas, Adan, Dudek
Försvarare:
Ramos, Arbeloa, Pepe, Carvalho, Garay, Marcelo
Mittfältare:
Lass, Xabi Alonso, Khedira, Granero, Kaká, Özil, Di Maria
Anfallare:
Cristiano Ronaldo, Higuain, Adebayor

Kommentarer

Anonym

2011-04-04 - 20:01:51
--------------------casillas------------------



----ramos-----carvalho---pepe------marcelo------



--------------alonso------khedira---------



---------özil---------kaka--------ronaldo---



---------------------higuain--------------------

Galacticos

2011-04-04 - 20:11:09
---------Casillas----------

Ramos--Pepe--Carvalho--Marcelo/Arbeloa

------Alonso-----Khedira/Granero

--Di Maria---Özil---Ronaldo

----------Higge---------



Jag tycker man borde gå för ett lite offensivare mittfält därför startar Granero i min elva , och för att kompensera för den defensiva delen som khedira hade tillfört så hade jag spelat Arbeloa . Marceloa är ju ändå lite halvskadad trots allt .

Ahmed8

2011-04-04 - 20:18:42
------------- Casillas --------------

- Ramos - Carvalho - Pepe - Marcelo -

----------- Alonso - Khedira -----------

--- Di Maria ---- Özil ---- Ronaldo. ---

------------- Higuaín --------------



Kaká > Di Maria 75'

Lass > Khedira 45'

Adebayor > Higuain 45'



Tycker vi ska in med Kaká för han kan faktiskt göra skillnad på planen, som mot Almeria.

Lass måste in mot Tottenham, han gör alltid skillnad på planen och krigar alltid, Khedira startar oftast riktigt bra och sedan så tappar han allt så jag skulle startat med Khedira och bytt in Lass i halvlek.

Higuain är inte helt i form just nu, men jag skulle starta med honom och sedan byta in Adebayor.

Marcelo får spela sina 90 minuter, trots sin halvskada, han gör det alltid bra.

!!!!!!HALÁ MADRID!!!!!!

Anonym

2011-04-04 - 20:29:43
Casillias

Ramos-Carvalho-Pepe-Marcelo

Xabi-Kaká

Ronaldo-Özil-DI Maria

Higuain

Real4Life

2011-04-04 - 20:41:32
2 commentarer över mig: Du kan inte bara "säga" vilka byten du vill ha. Det beror på match bilden.

Real4Life

2011-04-04 - 20:45:48
håller med den första kommentaren och sluta sno mitt namn idiot

HalaMadrid

2011-04-04 - 20:51:29
Casillas

Ramos-Pepe-Carvalho-Marcelo

Xabi-Khedira

Özil-Kaká-Ronaldo

Higuain

Lass

2011-04-04 - 21:02:38
Ta bort Khedira ur era startelvor. Lass har gjort ett underbart jobb dom senaste matcherna, därför tycker jag han borde starta. Han var nog den som hållde uppe matchen mot Giljon.

AGRON

2011-04-04 - 21:17:24
jag vill lagguppstälningen ska se ut såhära



-------------Casilias-------------

--Ramos--Pepe--Carvalho--Marcelo--

----------Alonso--Lass-----------

---Ronaldo---Kaka---DiMaria-----

-------------Higuain--------------



JAg tror mourinho kommer köra med denna laggupstälningen



---------------Casilias----------------

---Ramos---Carvalho--Pepe---Marcelo---

------------Alonso--Lass-------------

---Ronaldo------Özil-------DiMaria---

--------------Higuain-----------------

AGRON

2011-04-04 - 21:18:27
jag vill lagguppstälningen ska se ut såhära



-------------Casilias-------------

--Ramos--Pepe--Carvalho--Marcelo--

----------Alonso--Lass-----------

---Ronaldo---Kaka---DiMaria-----

-------------Higuain--------------



JAg tror mourinho kommer köra med denna laggupstälningen



---------------Casilias----------------

---Ramos---Carvalho--Pepe---Marcelo---

------------Alonso--Khedira-------------

---Ronaldo------Özil-------DiMaria---

--------------Higuain-----------------

HalaMadrid

2011-04-04 - 22:12:21
Vadå ta bort Khedira? Han är ju bättre än både Lass och Xabi. De två defensiva borde vara Khedira och Gago!

RM89

2011-04-04 - 22:29:25
Denna elva borde vi starta med: 4-2-3-1



Casillas

Ramos - Pepe - Carvalho - Marcelo

Alonso - Lass

DiMaria - Özil - CR7

Higuain



Om vi nu skulle leda matchen mot slutet så kan vi göra dessa byten:



Marcelo - Arbeloa

CR7 - Khedira

Higuain - Garay



Då får vi en mycket defensiv elva, så vi kan hålla resultatet: 5-4-1



Casillas

Ramos - Garay - Pepe - Carvalho - Arbeloa

Alonso - Lass - Khedira - Özil

DiMaria



Hoppas på en vinst nu!!



Halá Madrid <3

RM89

2011-04-04 - 22:34:58
Elva 1: 4-2-3-1



Casillas

Ramos - Pepe - Carvalho - Marcelo

Alonso - Lass

DiMaria - Özil - CR7

Higuain



Elva 2: 4-2-3-1



Casillas

Ramos - Pepe - Carvalho - Marcelo

Alonso - Khedira

Özil - Kaká - CR7

Higuain



Elva 3: 4-3-3



Casillas

Ramos - Pepe - Carvalho - Marcelo

Lass - Alonso - Khedira

DiMaria - Higuain - CR7



Vilken elva föredrar ni?



Halá Madrid <3

marre

2011-04-04 - 22:57:46
du över mig !: jag föredrar startelva nummer 1 .

din startelva nmr 3 , hur haru tänkt då ? özil inte med i truppen :o

däremot 1:an är perfekt :)

Hala Madrid_cr7

2011-04-05 - 00:02:32
---------------------Casillias----------------



----Ramos.-----Pepe-----Carvalho--------Marcelo



-------------Alonso----Khedira/lass--------



Di Maria--------------Özil------------Ronaldo

---------------------Higauin--------------



Som sagt lass e som bäst när han e i form men jag blir lite osäker när det gäller champions league lass e mkt bättre i La Liga men när det är Champions league så e Khedira mkt säkrare ibland tkr jag att lass drar ibland för onördiga gula kort! men han va man of the match tycker jag i lördagens match! så jag vet i te vem som ska vara i den platsen det får Mourinho ta över! ;) <3 Hala Madrid<3

RMA FAN

2011-04-05 - 00:04:36
du har faktiskt rätt bra sagt

REAL MADRID FAN

2011-04-05 - 00:05:37
DU har rätt hala madrid_cr7

EmcoRonaldo

2011-04-05 - 16:19:13
Casillas

Ramos - Carvalho - Pepe - Marcelo



Alonso - Khedira



DiMaria - Özil - Ronaldo





Higuain





Det verkar vara den bästa laguppställningen ikväll!



Özil > Kaka

Khedira > Lass

Higuain > Adebayor

Mr.Fred

2011-04-05 - 16:51:07
Bra där Emco =D

Realmadrid4life

2011-04-05 - 16:57:38
Asså man ska ha inne Kaká han kommer vara väldigt spelsugen och gör stor skillnad på mittfältet och har bra skott och passningar.

D.S

2011-04-05 - 17:27:16
Det här är min åsikt inför matchen:



Xabi Alonso: måste spela, full tid! Ni vet mycket väl varför så jag behöver inte fördjupa mig.



Marcelo: Jag vet inte hur allvarlig skadan är, men man vill samtidigt inte ta för stora risker. Kan han spela en halvlek, ge han en halvlek! (Helst andra halvlek så han kan springa fullt ut och till fördel har vi att tottenhamn är delvis tröttare)



Khedira: Ska spela från start, någon ska ha hand om Peter C när det gäller hörnor och frisparkar.. tror ni lass gör det bättre?



C.Ronaldo: Väldigt att han spelar, inte fullt ut och vi kan alltid byta in någon ersättare.



Den största frågan är nog om Higuain eller Adebayor ska spela från start. Jag hoppas på Higuain.

Varför? Jo för att han är som han är, mål när man minst anar och har det mer i sig än Adebayor som bara daltar runt.

"Higuain är inte i form.. osv"

- Det är han inte, säg mig, när har han varit det?

Han dyker upp när man minst anar.



Enligt mig är han helt enkelt farligare än Adebayor.



Ska bli intressant att se hur de blir! Kan knappt vänta...

Galacticos

2011-04-05 - 17:27:58
Enco , Man kan ju inte ta byterna nu ? , det beror ju på matchbilden .

Skriv en kommentar