Sneijder hoppas på en final mellan Inter och Real Madrid: "Det skulle vara väldigt trevligt"


Den nuvarande Inter spelaren Wesley Sneijder hoppas att han får möte sitt förra lag Real Madrid i Champions League finalen.
Wesley Sneijder

Inter
s holländska playmaker Wesley Sneijder har avslöjat sin önskan att möta Real Madrid i Champions League finalen på Wembley stadion nästa månad.

Neazzurri kommer att göra allt för att vinna CL titeln ännu en gång i år, och 26-åringen skulle älska att möta sin förra tränare Jose Mourinho i finalen.

"Det skulle vara väldigt trevligt" sa Sneijder till UEFA.com. "Jag hoppas att vi tar oss ändå till finalen och jag hoppas att de också gör det. Men självklart hoppas jag att vi vinner den till sist."

Kommentarer

RM89

2011-04-05 - 19:00:38
Jag hoppas också på en final mot Inter om vi kommer så långt.

Chelsea eller Manchester United kommer att vara svåra att slå i finalen, Inter är lättare att slå då.

omran

2011-04-05 - 19:22:55
jag tycker som sneijder men att real madrid måste vinna över de till slut.

Real Madrid!!

2011-04-06 - 00:01:09
hejdå inter vi ses nästa år i cl :D

M E R E I

2011-04-06 - 04:40:49
- haha stackaren får fortsätta drömma!

Skriv en kommentar