Angel di Maria: "Jag ser verkligen fram emot att spela med de nya spelarna på planen"


Angel di Maria har återförenats med sina lagkamrater i Kina, och sa till klubbens officiella hemsida att han är imponerad av de nya spelarna.
Angel di Maria

Real Madrid
s ytter Angel di Maria har uttryckt sin beundran över klubbens nya signeringar som har anpassat sig till livet i Santiago Bernabeu klubben, och insisterade på att han ser fram emot att återförenas med sin lagkamrater i Kina.

Di Maria hade en längre semester än sina andra lagkamrater eftersom han deltog i Copa America med det argentinska landslaget, och nu har han förenats med resten av truppen i Guangzhou.

Klubben har signerat Raphaël Varane, Jose Callejon, Hamit Altintop, Fabio Coentrao och Nuri Sahin i sommar, och yttern har blivit imponerad av de nya spelarnas anpassning.

"De nya signeringarna har anpassat sig mycket smidigt och jag ser verkligen fram emot att spela med dem på planen. Jag har sett en väldigt bra Real Madrid under försäsongen än så länge" sa Di Maria till klubbens officiella hemsida.

"Jag är väldigt glad över att vara här med resten av laget. Jag har sett fram emot att starta den nya säsongen och det kommer att kännas bra att återvända till planen."

"Supercupen är vårt första mål och vi kommer att vara väl förberedda för den. Det är den första riktiga titeln av säsongen och vi vill vinna den."

Skriv en kommentar