Dani Alves efter gårdagens match: "Pepe är inte min vän, utan vi är rivaler"


Dani Alves säger att Pepe inte är hans vän, och att domarna saknar karaktärer när de dömer en match på Santiago Bernabeu.
Dani Alves

Barcelona
s försvarare Dani Alves har offentligt sagt att det finns lite kärlek förlorad mellan honom och Real Madrids mittback Pepe efter söndagens 2-2 match mellan Camp Nou och Santiago Bernabeu klubbarna.

Alves och Pepes konflikt startade i förra årets Champions League semifinal då den portugisiska försvararen fällde Dani Alves och blev utvisad för något som många ansåg inte var ett rött kort. Och de två spelarnas konflikt förstärktes igår kväll.

Barcelonas högerback fick en hård smäll av Pepe, men Los Blancos 28-åring lyckades stanna på planen utan att få något gult- eller rött kort.

"Pepe är inte min vän, utan vi är rivaler. Låt oss ha det så. Domarna saknar ofta karaktärer när de är ansvariga för en match på Santiago Bernabeu" sa brassen till Sport.

Kommentarer

Anonym

2011-08-15 - 16:48:33
Ja de är sant ;-( Han vill ju inte ta barcelonas mutor. Då sknar man fan karaktär. :-(

louzan

2011-08-15 - 16:54:11
och vem bryr sig dani alves? du är den största filmaren någonsin. och snälla varför ens lägga upp saker som barca spelare tycker om real? jag har fått nog av barcelonas äckliga smutslag. har aldrig sett ett lag bli bort gjora som barca blev. och ni fan ska vi vinna på onsdag. hala madrid !! och fuck barcelona

Anonym

2011-08-15 - 16:55:54
och vem bryr sig dani alves? du är den största filmaren någonsin. och snälla varför ens lägga upp saker som barca spelare tycker om real? jag har fått nog av barcelonas äckliga smutslag. har aldrig sett ett lag bli bort gjora som barca blev. och ni fan ska vi vinna på onsdag. hala madrid !! och fuck barcelona

Anonym

2011-08-15 - 17:19:49
Ronaldo skulle sätta på en snubbe, han tar hem honom...i rummet säger killen "gör det bekvämt för dig, jag är strax tillbaka". När han kommer tillbaka står en stor kamera placerad framför sängen, och han frågar, "vad fan är detta Crisi?" Ronaldo svarar nervöst: "Jag är ledsen men jag kan inte prestera utan att filma"

KingMERCELO

2011-08-15 - 17:29:19
Fan va dålig!!!!

Anonym

2011-08-15 - 17:33:52
Hahaha, vem bryr sig om att ha dig som vän dani

WwR

2011-08-15 - 17:42:53
alltså du steg över mig !!!!!

Den var riktigt skabbig, sliskskig dålig är du, det var inte ens roligt

realmadridd

2011-08-15 - 18:16:03
Real fans :D:D



TRO PÅ MIG! VI TAR DETTA! Vi kommer vinna :) Belive meee!!!!!!!! 99% säker!! :D VI VAR BÄST

Anonym

2011-08-15 - 19:12:19
essi skulle sätta på en brud, han tar hem henne. I rummet säger bruden:– Jag måste bara gå på toaletten, är snart tillbaka. När hon kommer tillbaka ligger två nakna män bredvid Messi och hon skriker: – Vad i helvete är detta? Messi svarar nervöst. – Jag är ledsen, men jag kan inte prestera utan Xavi och Iniesta.

El pipita.

2011-08-16 - 15:30:32
Patetiskt att barca fans kommer hit & kommenterar.

Skriv en kommentar