Kaká: "Mourinho sa att han räknar med mig och jag hoppas att jag utnyttjar chanserna jag får"


Kaká, som gjorde det femte målet i Real Madrids stora vinst mot Zaragoza igår, fortsätter att insistera på att hans framtid ligger i den spanska huvudstadsklubben.
Kaká

Real Madrid
s brasilianske playmaker Kaká är glad över att ha gjort mål i Los Blancos 6-0 vinst mot Real Zaragoza igår kväll.

Den förra AC Milan stjärnan byttes in mot Mesut Özil i den 78:e minuten, och efter endast fyra minuter gjorde mittfältaren ett vackert mål.

Kaká kopplades ständigt med en flytt från Santiago Bernabeu klubben i sommar, där Inter, AC Milan och Paris Saint-Germain uppgavs vara intresserade av den 29-årige spelaren.

Dock har den förra Ballon d'Or vinnaren insisterat på att han inte har några planer på att lämna Los Merengues, och brassen sa till Real Madrids officiella hemsida: "Jag är glad med vår ligastart; denna dag var viktig för oss alla".

"Jag har alltid klargjort att jag vill bli framgångsrik i Real Madrid. Mourinho sa att han räknar med mig och jag hoppas att jag utnyttjar chanserna jag får. Vi alla är väldigt glada med matchen."

Skriv en kommentar