Neymars Pappa: "Real Madrid är det bästa alternativet för min son"


Neymars pappa anser att en flytt till Real Madrid skulle vara det bästa alternativet för hans 19-årige son.
Neymar

Neymar
s pappa har uttryckt sin åsikt om att Real Madrid skulle vara det bästa alternativet för den brasilianska Santos stjärnan om han bestämmer sig för att lämna sin nuvarande klubb.

Den 19-årige anfallaren har ständigt kopplats med Santiago Bernabeu klubben, men Santos har ingen avsikt att tjäna pengar på Neymar förrän efter Klubb-VM i december.

Målgöraren har också kopplats med andra lag som Barcelona, Chelsea och Juventus, men Neymars pappa skulle föredra att se honom spela för den spanska huvudstadsklubben.

"Real Madrid är världens bästa klubb i Europa om man tittar på deras facilitet och sättet de behandlar sina spelare. De är det bästa alternativet för min son" sa pappan till Esporte Interativo.

"Det är min dröm att han stannar med Santos tills efter VM 2014. Men om du frågar mig om andra klubbar skulle jag säga att Madrid är det bästa alternativet. Dock har inget hänt än."

Kommentarer

Anonym

2011-08-19 - 15:12:43
skit i han, vi behöver inga divor mer.. de räcker med sopa ronaldo!

Real Madrid

2011-08-19 - 15:14:00
Neeeeeeeej inte han!!! vi har perfekt lag!

Raul

2011-08-20 - 03:12:59
Venne om de skulle bli bra för real madrid om han kommer.

Det är ju redan hård konkurans mellan Coentrao o Di maria, och om jag har rätt nu så spelar Neymar också ytter mittfältare. Hoppas han nte kmr, det räcker nog med coentrao o di maria

WWR

2011-08-20 - 03:32:23
han är perfekt tycker jag om di maria blir skadad eller någon annan



kolla :



-----------------Casilias------------------

---Ramos----Pepe--------Carvalho------Marcelo--

--------------------alonso---------------------

-------Sahin/kaka---------------------Coentrao/Di-

-----Özil/Neymar-------benzema---------ronaldo



2

Jag blev inte glad när di maria kom men jag blir inte heller glad om han säljs för då har vi förlorat mycket pengar

Anonym

2011-12-05 - 19:23:02
neymar gå till real madris barcelona är dålig real madris är bäst där kommer du ha bra :thumbup:

Skriv en kommentar