Raul Albiol vill lämna Real Madrid för att spela regelbundet i en annan klubb


Real Madrids spanska mittback Raul Albiol vill lämna den spanska huvudstadsklubben för att spela regelbundet.
Raul Albiol

Den spanska mittbacken Raul Albiol känner sig utfryst av Real Madrid rapporterar den spanska median. Den förra Valencia försvararen fick sitta på bänken när Los Blancos mötte Barcelona i söndagens första Supercopa match.

Albiol vet att han har en liten chans att spela regelbundet för Jose Mourinhos lag, och nu sägs det att han är redo att gå vidare. Manchester City har kopplats med spanjoren, och det är mycket sannolikt att han lämnar inom kort.

Dessutom har det 18-årige nyförvärvet Raphaël Varane ersatt Albiol i Mourinhos planer inför den nya kampanjen.

Kommentarer

Agee

2011-08-16 - 16:49:08
Nääääjjjj Albiol gå inte vi kommer att behöva dig!

vi har bara två Mittbackar som är avbytare (du och Varane)!

Älska Albiol.. Älskar Real Madrid!

Hala Madrid <3

supreal

2011-08-16 - 18:20:46
agee, Gå över till barca din idiot. Albiol suger hårt som fan och gör misstag hela tiden, Hej då Alibol.

Özil

2011-08-16 - 19:17:02
Måste hålla med han ovanför mig angånde albiol han gör för många misstag och han är inte säker för 5öre!

Agee

2011-08-16 - 19:24:39
Superreal sug av mig, för det första är jag en riktigt real madrid support och kommer aldrig att gå över till en annan fuckning klubb! o den andra kan du inte något om fotboll, vilken spelare ska vi köpa när säsongen ska börjar snart ??? o vi har bara 2 mittbackar ??

gå o lär dig lite mer om fotboll sen kom o skriva i denna fina bloggen, förlåt att jag skrev fula ord det har jag aldrig gjort, men han gjorde mig galen då han sa gå över till barca idiot!!!!

Real Madrid 10

2011-08-16 - 22:51:07
Bra sagt Agee. Real Madrid värvade Albiol för 2år sedan. Han var en startspelare år 2009/2010. Sen när Carvalho kom så fick han inte lika mkt spel tid. Han gör inte så många misstag det är bara för att han inte har spelat på länge.

Agee

2011-08-16 - 22:55:46
Exakt Real Madrid 10, kom ihåg då han räddade oss från 1 mål mål sevilla ? :D

Agee

2011-08-16 - 22:57:31
Exakt Real Madrid 10

kommer ni ihåg då han räddade oss från 1 mål mot sevilla, jag tror att det var i copa del rey, då vi hade inte vunnit denna pokal om inte han räddade oss!

Agee

2011-08-16 - 22:58:00
Exakt Real Madrid 10

kommer ni ihåg då han räddade oss från 1 mål mot sevilla, jag tror att det var i copa del rey, då vi hade inte vunnit denna pokal om inte han räddade oss!

Anonym

2011-08-17 - 10:24:37
han har räddat oss en 1 enda gång!!!!!!

Skriv en kommentar