Ronaldo: "Jag vill vinna titlar med klubben, inte förbättra mitt rekord från förra året"


Målgöraren Cristiano Ronaldo säger att han inte är ute efter att slå rekord, utan han har satt sitt sikte på att vinna titlar med Real Madrid den kommande säsongen.
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s portugisiska anfallare Cristiano Ronaldo längtar tills den kommande säsongen startar och han har klargjort att han vill vinna titlar - inte sätta individuella rekord.

Den förra Manchester United stjärnan gjorde imponerande 40 mål i La Liga förra säsongen, men trots detta vann han inte ligan och Champions League med Los Blancos.

"Självklart, jag kommer att göra mitt bästa för att ha en bra kampanj. Dock tänker jag inte på att förbättra mitt rekord från förra året" sa Cristiano Ronaldo till Marca.

"Jag vill vinna titlar med klubben och jag kommer att göra allt för att uppnå just det. Det är vad vi alla jobbar för."

Kommentarer

Madridista

2011-08-12 - 15:42:58
Cristiano Ronaldo har verkligen ett hjärta därinne för klubben. Han vill lyckas i denna klubb, vinna titlar och genomgå massor med roligt!

Och sen så tror jag han kommer lämna denna klubben för Sporting Lissabon, ett ryskt lag eller Manchester United! :)

habib

2011-08-13 - 09:27:58
Madrista han kommer inte lämmna och gå till ett ryskt lag lissabon om han blir 38 United kommer aldrig hända dom kommer inte ha råd:-P:-P

Skriv en kommentar