Adan: "Min dröm om att spela en CL match mot ett bra lag kommer att gå i uppfyllelse"


Den 24-årige målvakten ser fram emot att spela i kvällens Champions League match mot Ajax.
Antonio Adan

Real Madrid
s målvakt Antonio Adan ser fram emot att delta i kvällens Champions League match mot Ajax, och han är ute efter att visa sitt värde.

Den unga skotträddaren debuterade i Champions League denna säsong mot Dinamo Zagreb, och klockan 20:45 kommer han att få ännu en chans att imponera, medan Iker Casillas vilar.

"Jag har jobbat länge för att vara redo så att fansen inte märker att Iker är borta när han inte spelar. Jag är redo och tränaren har förtroende för mig. Detta betyder att jag gör ett bra jobb; det är därför han ger mig chansen att spela" sa Adan i en presskonferens.

"Det kommer att vara speciellt för mig och jag är säker på att jag kommer att vara jätteglad. Jag har drömt om att spela en Champions League match mot ett bra lag i en känd arena sedan jag var ett barn och drömmer kommer att gå i uppfyllelse på onsdag. Det är otroligt viktigt för mig".

"Hela laget och jag känner ansvaret av behovet att vinna i Amsterdam. Vår plikt är att göra ett bra jobb när vi är på planen eftersom denna klubb har fantastiska supportrar som förtjänar det".

Kommentarer

casillas

2011-12-07 - 17:55:31
på vilken kanal år det realmadrid-ajax??

tacksam för svar

:question:

Anonym

2011-12-07 - 18:30:25
streama ... kolla veetle.com

hala madrid

2011-12-07 - 18:37:42
viasat extra 1.

Nu tar besegrar vi ajax, så blir vi det ända laget som har vunnit alla matcher i gruppen!

casillas

2011-12-07 - 18:41:28

casillas

2011-12-07 - 18:42:08
ok tack alla:-d:-d:-d:-d:thumbup::thumbup::thumbup:

Anonym

2011-12-07 - 19:36:15
Jag kollade in veetle.com, hur gör man för att kunna se matchen( alltså vad skall du trycka på i sidan) Snälla svara snabbt!!!!:-s:blush:

Skriv en kommentar