Andoni Zubizarreta: "Jag kommer inte att förlora sömn om vi möter Real Madrid"


Andoni Zubizarreta, som för närvarande är direktör i Barcelona, säger att den katalanska klubben inte tänker på Real Madrid än.
Andoni Zubizarreta

Barcelona
s direktör, Andoni Zubizarreta, har försäkrat att han inte kommer att förlora sömn över en möjlig Clasico match mot Real Madrid i Copa del Reys kvartsfinal.

När Zubizarreta pratade i en prisutdelning i Biskay i fredags, betonade den förra målvakten att Osasuna kan skapa problem för Barcelona, trots Blaugranas senaste 8-0 vinst mot den baskiska klubben i La Liga.

"Jag kommer inte att förlora sömn om vi möter Real Madrid eftersom min första sömn kommer att vara över Osasuna" sa Zubizarreta. "Jag gillar inte att förutse scenarier, utan jag föredrar att fokusera på vad som kommer härnäst".

"Ligavinsten mot Osasuna var enkel, men varje match är annorlunda och med säkerhet antar jag att de har lärt sig en hel del sedan dess. Samma sak gäller Guardiola".

Kommentarer

Pierre

2011-12-24 - 14:03:26
ä knip keftn vi kåmmer spöa er :bigeyes:

El pipita

2011-12-24 - 14:05:38
Tycker det är lite om pipita och hans framtid i Loz Blancos !

Skriv en kommentar