Angel di Maria: "Vi fortsätter att få bra resultat och nu är vi ledare"


Den förra Benfica stjärnan, Angel di Maria, och den portugisiska mittbacken, Pepe, pratade om lördagens La Liga match mot Sevilla.
Angel di Maria

Gårdagens assistman och målskytt, Angel di Maria, kommenterade gårdagens match mot Sevilla tillsammans med Pepe, som blev utvisad i den andra halvleken.

Angel di Maria

"Jag är jätteglad med lagets arbete och för att ha varit en startare igen. Jag visste att jag hade en chans att göra mål ikväll (igår), och jag tackar Gud. Jag kunde dedikera mitt mål. Vi fortsätter att få bra resultat och nu är vi ledare. Vi måste fortsätta med vårt goda arbete".

"Vi fokuserar bara på oss själva. Nu måste vi koncentrera oss på Copa del Rey och sedan njuta av semestern innan vi återvänder med samma styrka och spänning efter jul".

"Cristiano Ronaldo är en fantastisk spelare. Han har en jättebra form och han visade att han fortfarande gör hattricks. Han tystade några människor ikväll (igår)".

Pepe:

"Vi vann en jätteviktig vinst. Det är jättesvårt att spela med en man mindre i den andra halvleken, men det viktigaste är att vi tog tre poäng. Det som är viktigt är hur mina lagkamrater jobbade för att få ett så positivt resultat".

Kommentarer

real fans

2011-12-18 - 16:59:47
jaaaaaa va stolta för casillas och kung cristano och andra oxå

Skriv en kommentar