Startelvan + vart man kan se dagens match


Real Madrids startelva mot Barcelona
: Iker Casillas, Fabio Coentrão, Sergio Ramos, Pepe, Marcelo, Xabi Alonso, Lassana Diarra, Mesut Özil, Angel di Maria, Cristiano Ronaldo och Karim Benzema.

Bänken: Antonio Adan, Raphaël Varane, Raul Albiol, Alvaro Arbeloa, Nuri Sahin, Hamit Altintop, Esteban Granero, Sami Khedira, Jose Maria Callejon, Kaká och Gonzalo Higuain.

Barcelonas startelva
: Victor Valdés, Dani Alves, Gerard Piqué, Carles Puyol, Abidal, Sergio Busquets, Xavi Hernandez, Andres Iniesta, Cesc Fabregas, Lionel Messi och Alexis Sanchez.

SE MATCHEN
Alternativ 1: Gå in på Sportlemon (skrolla ner) och välj den bästa länken för din dator.
Alternativ 2: Gå in på Rojadirecta (skrolla ner) och välj den bästa länken för din dator.
Alternativ 3: Gå in på ATDHE (skrolla ner) och välj den bästa länken för din dator.
Alternativ 4: Gå in på MyP2P (skrolla ner) och välj den bästa länken för din dator.
Alternativ 5: Gå in på OleoleTV (skrolla ner) och välj den bästa länken för din dator.
Alternativ 6: Gå in på SoccerTVLive (skrolla ner) och välj den bästa länken för din dator.
Alternativ 7: Gå in på Tune2Sports (skrolla ner) och välj den bästa länken för din dator.

SE MATCHEN PÅ TV:
Om du har Canal Plus Sport 1 kan du se matchen på tv.


Kommentarer

MADRIDISTA

2011-12-10 - 21:18:08
känns som att lass diarra kommer att få på sig rött kort..

Anonym

2011-12-10 - 21:22:30
SNÄLLA KAN NÅGON GE EN BRAAAA STREAM, JAG VILL VERKLIGEN SE HELA MATCHEN MED BRAAA KVALITEE! SNÄLLA BEHÖVER NUNUNU, PUSS PÅ ER OCH HALA MADRID <3 <3 <3

Anonym

2011-12-10 - 21:26:59
jaaaaaaaaaaaaa precis kan någon ge en bea stream

HALA MADRID!!!!!!!!:-d

Anonym

2011-12-10 - 21:27:33
jaaaaaa snälla söta real madrid faaaans? ;)

madrista

2011-12-10 - 21:27:39
ladda ner sopcast på google, efter du har gjort dt gå in på rojadirecta.es och klicka på real matchen, hitta någon som heter bloodzeed, han har den bästa länken!!! trust me, jag gör så varje gång. om du har snabb internet så ska den funka perfekt!

A-E-T

2011-12-10 - 21:30:02
Mm, Bloodzeed är bra. Kanal 106723 är det på Sopcast.

Anonym

2011-12-10 - 22:04:50
REAL MADRID 1-0 BENZEMA EFTER 30 SEC HALA MADRIIIID

hala madrid

2011-12-10 - 23:12:45
peta casillas

hala madrid

2011-12-10 - 23:25:16
ni ser...

WWR

2011-12-10 - 23:25:32
3-1 fannnn

Anonym

2011-12-10 - 23:28:25
vafan händer?!:question:

ramos

2011-12-10 - 23:49:10
horbarca!!



PETA MOU!

asso vafan gör mou byter ut dimaria o lass men lass kan jag förstå han hade ju en varning m,en di maria var fanb den enda som körde fram vårt spel o som fakiskt gjorde ngt!!!

RAMOS

2011-12-10 - 23:50:18
förresten experten du hade rätt 3-1...

Özil

2011-12-10 - 23:57:15
PINSAMT!!! Real spelar ju rena pojklaget och vart fan är RONALDO när det fan gäller, han bara försvinner det är lätt o prestera mot bottenlag men mot barca försvinner han helt han ronaldo kommer aldrig bli världens bästa spelare så länge han aldrig presterar när det väl gäller !

ramos

2011-12-10 - 23:58:27
özil sov på plan

Anonym

2011-12-11 - 00:03:07
Fy fan vilka fans ni är. Man ska stötta sitt lag i både med och motgångar!



Hala Madrid!



Vi kommer tillbaks ;)

Bhsb

2011-12-11 - 00:04:21
Som ett Madrid fan är jag så satans besviken för FAN!!! :mad: Och att dom vågar spela så skit !! Som om de vore på playan och sola!! För FAN!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::thumbdown::-(

hatar barca

2011-12-11 - 00:10:31

...

2011-12-11 - 00:10:56
Vilka fans vi är? Sjävklart ska man stötta sitt lag men när real spelar så här dåligt vad tycker du man ska säga? Fyffan vad bra vi spela, applåder!!! Du är ju riktigt skön i huvudet. Vi spela BAJS idag och ronaldo o di maria är bara duktiga på att dribbla o hålla kvar bollen, dom kan ju för fan ta o passa oxå.. dom väntar in för länge, dom ända som var bra var coentrao, marcelo, diarra och casillas. är så jävla besviken. vi kan spela bättre men idag var dt riktigt bajs må ja säga

2011-12-11 - 00:11:53
jag har inga ord att säga angående denna match jag är bara så jädrans besviken..

Anonym

2011-12-11 - 00:13:20
Dåliga fans ni är! Stötta Real Madrid i vått och torrt, det är riktiga fans det! Sjung Hala Madrid när de ligger under och när de leder, kämpa med Real Madrid! Bli inte arga, de har gjort sitt bästa men det räckte inte ända till en seger. De kunde inte bättre. Gjort är gjort, vi tar dem i nästa El Clásico! Hala Madrid <3 !

hatar barca

2011-12-11 - 00:13:20
JAG VILL INTE LEVA

HARAT LEVET HOPPAS JAG DÖR IMON

FUCKING BARCA VI SPELADE BÄTTRE ÄN DOM VI HADE OTUR

HALA REAL

HOPPAS JAG DÖR JUST NU :mad::mad::mad::mad::mad:

Anonym

2011-12-11 - 00:14:00
JAG VILL INTE LEVA

HARAT LEVET HOPPAS JAG DÖR IMON

FUCKING BARCA VI SPELADE BÄTTRE ÄN DOM VI HADE OTUR

HALA REAL

HOPPAS JAG DÖR JUST NU :mad::mad::mad::mad::mad:

Ronaldo<3

2011-12-11 - 00:18:07
Fan va dåliga Real va idag, speciellt Ronaldo.

Så jävla onödigt att köra detta spel istället för de fina spelet Real brukar köra.

Så jävla besviken över Real och skäms, kommer göra det hela nästa vecka också.

Ronaldo som sätter dessa lägen varje dag i veckan, missar dom när de väl gäller.

Vill man bli världens bästa så måste man bevisa att man är det mot starka lag som barca.

inte bara gå göra mål mot Zaragoza och tro att man ska bli världens bästa.



Nu måste Real glömma denna match och fokusera på matchen mot Sevilla.



Besviken som fan

Anonym

2011-12-11 - 00:19:14
Varför är ni besvikna ? Blir inte förvånad ifall Någon i barcelona blir en hollywood star :) Sedan så kan ju ronaldo gå o hänga sig .. Och peta casillas ? dummare får man leta efter

Anonym

2011-12-11 - 00:19:36
Fan va dåliga Real va idag, speciellt Ronaldo.

Så jävla onödigt att köra detta spel istället för de fina spelet Real brukar köra.

Så jävla besviken över Real och skäms, kommer göra det hela nästa vecka också.

Ronaldo som sätter dessa lägen varje dag i veckan, missar dom när de väl gäller.

Vill man bli världens bästa så måste man bevisa att man är det mot starka lag som barca.

inte bara gå göra mål mot Zaragoza och tro att man ska bli världens bästa.



Nu måste Real glömma denna match och fokusera på matchen mot Sevilla.



Besviken som fan

En tjej som verkar vara trognare vissa av er

2011-12-11 - 00:21:15
Asså lyssna alla medgångssuportrar, detta var bara en vanlig la liga match? Inget viktigt, vi tag igen det inga problem. Vi ligger fortfarande före Bajsalona i tabellen? Detta var inte värt något enormt precis, det är ingen final eller något utan bara en vanlig la liga match. Vi vinner, 2012 är vårat år jag lovar er! Och visst det är fuult om jag säger att vi spelade bättre, för det gjorde vi inte (förutom i förtsta halvlek) men fortfarande så var det inte västa grejen att förlora idag, men kan inte förneka att en vinst hade sittit finare. JAJA PUSS OCH HEJ!



P.S SIEMPRE LOS BLANCOS, vi tar igen detta lovar jag! Vitt i vårt och torrt! Nu ska jag gå och sova sött i min fina, underbara och bästa Real Madrid tröja!

Özil

2011-12-11 - 00:23:16
Självklart ska man inte klaga när laget ger 100 procent och det ändå inte räcker då har dom iaf gett sitt allt, men så va verkligen inte fallet förstår mig inte på varför så många i real har en tendens att förvinna helt och hållet ifrån matchen speciellt spelare som ronaldo som totalt är nästan osynlig under hela matchen och inte nog med det när han väll har bollen så sätter han inte en passning rätt, önskar att vissa i real (absolut i alla) skulle vissa iaf bara hälften av den motivation och spelar glöd som barca spelarna gjorde idag.

guti haz

2011-12-11 - 00:24:18
VAD SA JAG!? RONALDO VIKER NER SIG VARJE STORMATCH, ALLA FÖRUTOM RONALDO KRIGADE OCH FÖRSÖKTE VINNA TBX BOLLEN. CRISTIANO TROR ATT HAN E STÖRRE ÄN MADRID, MEN NEJ! INGEN SPELARE E STÖRRE ÄN DET MÄKTIGA REAL! HADE HAN PASSAT DI MARIA HADE DE STÅTT 2-0 OCH GAME OVER! HUR KAN NI KLAGA PÅ DI MARIA KOLLA FARTEN HAN BIDRAR MED OCH HANS ARBETSVILJA HAN VINNER TBX BOLL HELA TIDEN! REAL FÖRLORA INTE IDAG, DET VAR CRISTINAO! SOPA!

Ajda

2011-12-11 - 00:36:58
asså kom igen, det är 1match! snälla, ni överdriver.

det kommer vara mer mellan dom i CL, hoppas bara att vi vinner över dom nästa gång. Om man är Real fans ska man stötta dom o inte säga bla bla.. -.-'

jag är också ledsen över att vi inte vann men jag menar vi borde vara glada att vi gjorde ett mål. bättre än inget. och om marcelo inte skulle ha gjort självmål, men jag tänker inte klaga.



REAL MADRID KOMMER ALLTID VARA NUMMER 1 FÖR MIG VAD SOM ÄN HÄNDER! CRISTIANO RONALDO! <3

Hassan

2011-12-11 - 00:39:56
Ronaldo räddar oss varje match och nu så klagar ni på honom jävla medgångssuporter;-(;-(;-(;-(;-(

MCF

2011-12-11 - 00:46:15
Jag älskar Real och ãr så besviken. Men sluta gemföra Messi med Ronaldo det går INTE messi e dubbelt så bra. När de väl möts i el classico dominerar messi och ronaldo gõmmer sig. Vinst mot Sevilla nu

WWR

2011-12-11 - 00:47:00
Eh, börjar bli trött, hur kan man vinna Barca

Hoppas vi får en spelare som Zidan

uchh vad jag saknar han

guti haz

2011-12-11 - 00:58:37
HAHA MEDGÅNSSUPORTER? HEJAT PÅ REAL SEN 03/04 OCH ÄR FÖDD 95. RONALDO HÅLLER INTE MÅTTET VILKET JAG ALLTID UTTRYCKT MIG OM, NU HAR NI BEVISET. i varenda el clasico så bränner han frilägen, träffar frisparkar i muren och väljer att inte passa när andra har bättre lägen. Jag e trött på er cristiano lovers som säger att han räddar oss varje match, DET E FÖR ATT HAn e så jävla divig och att medspelarna vill att ronaldo ska vinna skytteligan. dessutom bidrar han inte till pressspelet o viljan som krävs för o vinna mot storlag som barca!

Madrid-fan

2011-12-11 - 01:53:41
Håller med guti haz.

Och att Mourinho inte bytte ut honom istället för Di Maria visar ju bara hur dum Mourinho är, fattar inte ens varför han gjorde det valet.

Defensivet var JÄVLIGT dåligt, säljer sig i ALLA lägen.

CR7 i mitt hjärta!

2011-12-11 - 09:28:35
Ja ronaldo är ju så skit!! Han har bara gjort mest mål i madrid på en sesong, vunnit skytteligan 2gr och mest mål med messi i skytteligan nu, med en match mindre spelat!! Ja ush vad kass han är!:-d sälj han för fan! :-P;-P. Och när ni säger att sluta gämföra messi och ronaldo är det för att båda är helt olika spelaren, det är ända orsaken värför man inte kan gemföra dem!! Ronaldo är förfan nominerad till guld bollen, 3 bästa spelaren i världen!! Nåt måste vel gått rätt!? Ni är så jävla usla fans på denhär sidan att jag snart slutar läsa hela bloggen! Fyfan vad jag skäms!! Ronaldo spelade en dålig match och alla tycker han inte borde bli nominerad! Hur många skit matcher har kaka spelat men ni förlåter han ändå, och skyller på en skada han hadde för 2 år sedan!!!?

Skriv och såg vem som håller med mig!!?? HALA MADRID!<3<3<3:blush:

till CR7 i mitt hjärta

2011-12-11 - 09:45:47
håller helt klart med dig

ramos

2011-12-11 - 09:59:09
håller nt med dig för han ska prestera i stora viktiga matcher inte emot zaragoza xerez o roy vallecano. säg en gång då ronaldo presterat bra under en viktig match??

Hassan

2011-12-11 - 10:13:06
Ronaldo misade bara några chanser . Alla kapa honom ju han kunde gjort mål om inte pique hade kapat Ronaldo.jag bryr mig inte pm barcelna vinner jag gillar real:love::love:. Ni som säger att Messi är bäst ........ Nej:tired::tired::thumbdown:

Anonym

2011-12-11 - 10:14:46
Saatanan hajamielinen apina VITTU!!!! päskiii tai mä tungen toi sun tietokoneen perseeseen saaatana, vittu mä en jaksa enää sun kaa!!!! Kuulitsä?? Hä? Viel yks sana niin mä vittu tuun sinne ruotsiin vetämään sua pataa niin että sun mutsi ei enää tiiä kuka sä ott saatana.



haters are welcome!



God jul och gått nytt år!



Ps. Det jag menade var att " cr7 i mitt hjärta" hade alldeles rätt för fan!!!!! O fan " ramos" Ronaldo har hittils spelat en enormt bra säsong, alla spelar inte alltid bra!!!! Och är du så bra att du kan säga sådär om någon annan person.



Ps. Ramos var själv inte någon bra spelare igår.

Ramos

2011-12-11 - 10:26:50
jag vet att ronaldo har gjort en bra säsong hitttils men han kommer nt med något i elclassicon o säg int cdr finalen för han vr dålig där med men han gjorde bara ett mål

Ramos

2011-12-11 - 10:35:50
kvällen WTF??

När mou bestämmer sig för att byta ut di maria o lass. ok lass förstår jag han hade juj en varning men di maria seriöst vår bästa spelare på plan. precis då visste jag att madrid inte hade ngn chans

ella

2011-12-11 - 10:41:18
herregud, vad pinsamma ni medgångssupportrar är.. stötta laget i framgångar och motgångar, annars kan ni lika gärna byta lag..



jag älskar madrid, jag älskar alla spelare och jag älskar mou, och jag fattar inte att ni endast fokuserar så här match och försöker hänga ut spelare som förmodligen hade en dålig dag. ahora mas que siempre - hala madid!

RMA

2011-12-11 - 11:36:20
Vad har Barcelona för nytta av att vinna mot Real när dom förlorar mot Getafe?

madrista

2011-12-11 - 11:41:50
Till ella: Vad ska man fokusera på tycer du? hur grymt bra vi spela? att ronaldo dribbla förbi alla barca spelare? att han inte var divig? Att endel av våra spela sköt bra krossar? INGET AV DT ÄR SANT. Helt jävla tvärtemot. ronaldo var så jävla divig o hade verkligen inte någon lust att passa bollen när chansen kom. di maria var duktig men inte tillräckligt, såg du inte hans krossbollar? helt jävla sanslösa. nästan alla av våra spelare verkade nervösa och kunde inte hålla bollen länge. Dom ända som var jävligt duktiga var alonso (hans krossbollar) coentrao (hans brytningar) marcelo (han var överallt + otroligt fina brytningar) benzema (hans mål) sist men inte mins casillas the man, utan honom vad är real madrid? han släppte in mål ja, men de bara för att vi hade så uselt dåligt självförsvar. Man är för fan inte en dålig real-fan lr någon medgångssupporter. så snälla säg mig vrf man inte kan någonsin vara fucking negativ mot sitt eget lag?? Älskar dom lika mkt men ska jag se bort och säga helt annat när dt egentligen inte är så. Alla som säger att man är medgångssupporter bara för dt kan dra o hänga sig, dt är ni som inte kan ett skit om fotboll. vi sög, men bättre lycka nästa gång. vi får ta o fokusera på nästa match. HALA FUCKING MADRID<3

Ramos

2011-12-11 - 11:56:48
bra skrivet madridista håller helt med dig!!!!:thumbup:

Cristiano Ronaldo Hala Madrid!

2011-12-11 - 12:10:35
Barca ligger först i ligan, men tänk de har juh oxå spelat en match mer än real! och vi kmr säkert att vinna mot barca nästa match tro mej



HALA MADRID <3<3<3<3

ARTRT

2011-12-11 - 12:20:50
LASS VAR MATCHENS LIRARE

Stralleb00i

2011-12-11 - 12:43:52
Okej , nu har jag fått nog att läsa alla värdelösa kommentarer , vissa var bra men iallafall.

Först så tyckte jag inte domaren gjorde sitt jobb i vissa situationer , Messi borde ha fått rött , Alexis filmade ju i varje närkamp.

Dani Alves borde också ha åkt ut.

Sen så ska ni sitta åh säga att Ronaldo suger , visst i denhär matchen men om han gör en dålig match så är det som om hela världen går under? Se på Messi nr han missa en straff i 94:e minuten mot Sevilla och de förlorade , ingen sa nånting om det då?

All press står ju bara på Ronaldo , Messi gjorde inte ens en bra match , men det här är bara ligan , bättre att fokusera på Champions League.

Alla som håller med mej skriver som kommentar!



HALA MADRID! <3

Guti haz

2011-12-11 - 12:52:46
Hahaha var Messi inte bra ? Såg vi samma match? Ven dribbla 4 av våra spelare på två sekunder och passa Alexis som sen gjorde mål? Jo Messi! Vem drar åt sig all uppmärksamhet? Messi! Du kan inget om fotboll din pajas. Hala madrid det positiva e att vinner vi så har vi 3p förssprång. El clasico på camp nou får inte förloras bara

real fans

2011-12-11 - 14:51:51
du säg inte att messi var bra igår kväll fan vad du driver för mycket messi kunde inte ens koma nära målet ja han drivlade men det gjorde oxå rolando och rolando e det som mest gör mål mot de så klaga inte mot spelarna om du e real fans abu skit säga bara att han gjorde bra och det var otur fattar ni ingettin fan alla förloar ibland och kom ihåg att för cupen var rolando som gjorde och vi tog den så spelarna gör sitt bästa :thumbup: det jag kan inte tro att casillas kunde gör så andra målet men bra rädat det kunde bli 6-1 så tack före spelarna som rädar det var första gången det väntar mycket och barca har spelat oss en matcher feller som väntar real så om de vinner så är det kört barca :-P va stolta över klaga inte på spelarna vill ni göra det så skriv inte på dena sidan eller bloggen shit va stolta real är betare än barca i dena sägonen :thumbup: det var inte livet som tog slut som jag trorde

real fans

2011-12-11 - 14:56:37
är super stolt vad benzema gjorde 20 sekunder:thumbup:

RealMadridFörAlltid!!!! <3333

2011-12-11 - 14:58:13
Men hallå vad är det med er alla som skriver att Madrid var sämst fast ni hejar på dom!!!! Och varför säger ni att Ronaldo spelade inte så bra?? Han var ju lite skaddad sen innan så det var därför han inte spelade så bra igår som han brukar göra på andra matcher!!! Varför ska man klaga om en match som inte är så viktig igentligen ( okej jag kan hålla med att vi skulle vunnit mot barca därför att vi skulle kunnat vissa dom att vi är bättre än dom, men vad ska man ha gjora? ) Snälla alla man ska inte hata sitt favoritlag bara för att dom förlorade en match mot barcelona!! Vad som än händer så ska man tycka om dom (om man är en riktig fans av Real Madrid) fast dom kanske en dag förlorar mot ett lag eller vinner!!



Hala Madrid!!!!!! :love::love::love::love:

Ajda

2011-12-11 - 15:05:30
läser kommentarerna och ni skyller ALLT på CRISTIANO. jag menar hur kan ni bara göra det? ALLT är inte hans fel! -.-' JAG ÄLSKAR HONOM O JAG SKYLLER INTE PÅ HONOM.

Real Madrid backarna KUNDE VARIT BÄTTRE.

snälla överdriv lite mera så kommer det ju gå bättre? asså ni överdriver så MYCKEET.!



säger bara detta är INTE ronaldos fel utan det är ingens. ALLTING HÄNDER AV EN ANLEDNING! NÄSTA GÅNG KOMMER SÄKERT REAL VINNA.



OCH. när det var Copa Del Rey final. VEM var det tack vare vi vann? JO. RONALDO!

ramos

2011-12-11 - 16:07:35
ajda:



hur bra presterade ronaldo under matchen i cdr?? juste inte så bra han gjorde målet för han var ensam med en av barcelonas backar. förresten var det även då som di mariaa glänste han assisterade ronaldo!



ajda gå o dränk dig du kan inget om fotboll

guti haz

2011-12-11 - 16:12:19
Ajda, du e tjej, håll dig borta från fotbollen. ''jag älskar hnm o skyller inte på hnm'' HAHA? du e ett cristiano fan o inte en madridista. ronaldo i cdr finalen var helt värdelös han missa frilägen gång på gång tills di maria o marcelo väggspela sönder barca o bollen hamna mitt framför ronaldo som enkelt nicka in den. Inge svårt me det. lär dig fotboll innan du yttrar dig och due ett real fan sen 09, ska du snacka om real med mig eller? tagga!

Ramos

2011-12-11 - 16:18:17
guti haaz:



Jag är också tjej, fast har varit en madridista sen 2006-2007:-P

guti haz

2011-12-11 - 16:22:41
då vi börja vinna eller?;)

Ramos

2011-12-11 - 16:40:42
guti haaz:



neej då jag börja veta vad fotboll var, dock så är jag 15!

Till Guti Haz

2011-12-11 - 16:43:14
Haha jag pajas? är du dum eller vad , du är "Realfan" åh sitter åh säger att Ronaldo suger , att Messi är bättre osv.

Om Messi var så bra , varför gjorde han inget mål? Ha dribblade ibland , men inget speciellt förutom passningen till Alexis?

Guti haz

2011-12-11 - 16:56:41
Ok :d är du cp skadad? Messi vsr ett hot under hela matchen o assisterade ett mål, de här e kanske Hans sämsta el clasico men endå vsr Han bra, fattar du då hur bra han e eller? O va säger du egentligen? Får ja inte kritisera de som spels dåligt? Kanske du oxå e ett cristiano fan o inte en madridista? Isåfall diskutera inte me mig

Ramos

2011-12-11 - 17:04:40
guti haz:



håller med dig till 100 procent!!

HALA MADRID

2011-12-11 - 17:11:54
håller med stralleb00i

Ajda

2011-12-11 - 17:14:35
säger inget dåligt. kan också erkänna att ronaldo inte gjorde sitt bästa.. men skyll inte allt på honom- han missade bästa läget också för att göra mål..



Guti haz

2011-12-11 - 17:21:19
Aaa för det e sannigen haha :d

ramos

2011-12-11 - 17:25:01
till guti haz:

huh??

Real Madrid 10

2011-12-11 - 17:38:59
Alla som säger att Ronaldo suger och sånt är helt och hållet borta. Vem var det som skänkte Barca i Copa Del Rey???!!! Det var Ronaldo med sin nick, som han fick av Di Maria. Asså Messi blev oxå stoppad av Lass. Det ända barca hade var tuuur. Deras 2-1 mot var tur. Asså den dära jävla dvärgen Messi skulle få rött kort, men fick inte det. Så vad ska man säga? En match mindre spelad, men vi vinner mot Sevilla och kommer före de i tabellen med 3 poäng.



Hala Madrid

Ronaldo 4 life

2011-12-11 - 19:20:06
Guti Haz:



Du är kanske den sämsta madrid supportern jag har sett!!!

Mitt förslag är att du lyfter din feta röv från din skit fula soffa och åker till barcelona där du hör hemma!!:mad:

Efter allt ronaldo har gjort för oss kan ingen börja klaga! Särskilt inte en liten ful skitunge som tror han är nåt och tror han vet nåt om fotboll!!!

Ronaldo spelade sin första match för united som 17 åring och samma år spelade han em final med portugal! Hur gammal är du och hur långt har du kommit innom fotbollen?!?

:mad::-P

Guti haz

2011-12-11 - 19:59:43
En wannaberonaldo som suger pånfotboll lr hahaha? E bättre än dig o kmr alltid vara det. Ja hejar på madrid , du på Ronaldo, så vem av oss ska dra t Barca.

Ronaldo 4 life

2011-12-11 - 20:17:31
Guti Haz:



Har du träffat mig? Om inte hur skulle du kunna veta om jag är en wannaberonaldo elr inte? Vet du i vilket lag jag spelar? De skulle lika bra kunna vara zlatan du talar med! Och jag undrar hur långt i la liga som madrid sklle klara sig utan ronaldo? Han gör ju alla mål! När ronaldo var skadad 2veckor satt alla madridistas med skit i byxan och var oroliga att spela! Före du är bättre än han kan du sitta och hålla käften!!:-P

Ramos

2011-12-11 - 20:20:36
HAHAHHAHAHAHAHAH aa du det kanske är zlatan som kommenterat en real madrid blogg, hmmm.. kanske är jag ramos som skriver detta fast nu kan jag ju svenska elr vänta jag använde google översätt!!!



guti haaz du har RÄTT!!!

Ronaldo 4 life

2011-12-11 - 20:39:37
Trevligt att guti haz plötsligt bytte namn till ramos och försöker få nån att tro att han har rätt! Bra försök!! :thumbup:

Pepe, inte ronaldo 4 life

2011-12-11 - 20:41:03
"Ronaldo 4 life" har rätt!! :thumbup:

Guti haz

2011-12-11 - 20:49:30
Hahaha bytte namn? Kontakta bloggägarn och be om ip adress så ska du se att jag inte bytt namn. Orkar inte diskutera med

En som inte ens hejar på real Madrid . Håll dig till cristiano ist . Du kmr aldrig inse att han överskttad. Ronaldo 4 life? HAHA tagga kalla inte hnm ronaldo, en förnedring mot den riktiga Ronaldo!

Anonym

2011-12-11 - 20:55:57
Du är rolig vem tycker du är best i madrid?

Ramos

2011-12-11 - 20:56:32
hahhahahaha läs tidigare kommentarer som jag skrivit så får du se!!



handikapp-.-

Ronaldo 4 life

2011-12-11 - 21:02:22
Ursäkta om jag inte orkar läsa alla dina kommentarer!!

Di maria?? Hur många pricer har han vunnit? Han är rätt bra men han tappar allt för mycket boll och har lite för stort ego! Men han har bra kemparglöd!

Madridista

2011-12-11 - 21:08:59
Varför skulle madrid köpt ronaldo för 100 miljoner $ om han inte skulle vara bra?

Anonym

2011-12-11 - 21:30:20
asso era cp-barn jag har nt sagt att ronaldo är dålig han presterar bara nt emot barcelona och ngra viktiga matcher!!



har ni fattat det nu???? dem som inte fattat kan lämna en kommentar så kan jag förklara igen!

Ronaldo 4 life

2011-12-11 - 22:30:31
Jag förstå inte!?:thumbup::-P ok jag förstår och det stämmer faktiskt lite men jag tror det beror lite på att la liga har så många lag som inte ger så mycket motstånd eftersom han i united spelade bra även i de viktiga matcherna!

Ramos

2011-12-11 - 23:09:58
ronaldo for life:



tack att du fattar!!;-P

Anonym

2011-12-12 - 21:00:59
patetisk att sitta & kritisera en spelare, när det var hela laget som förlora..

ramos

2011-12-12 - 21:58:46
hahahah men vi kritisera nt ronaldo i bara denna el classico utan han gör nt bra ifrån sig i ngra el classicon!

Skriv en kommentar