Rapport: Paris Saint-Germain kommer att erbjuda Real Madrid 40 miljoner euro för Kaká


Real Madrid kan frestas av pengarna som Paris Saint-Germain kommer att erbjuda för den brasilianska stjärnan Kaká.
Kaká

Den franska klubben Paris Saint-Germain kommer att lägga ett chockerande bud på Real Madrids brasilianska playmaker, Kaká.

Nu när mittfältarens förra AC Milan tränare Carlo Ancelotti kommer att ta över Ligue 1 klubben, kommer den 29-årige stjärnan att vara ett mål av stora pengar för PSG.

Den franska tidningen Le Parisien säger att Paris klubben kommer att erbjuda Real Madrid 40 miljoner pund för Los Merengues nummer 8, och budet kan vara svårt för Los Blancos att avvisa.

För närvarande spenderar Kaká sin vinterpaus hemma i Brasilien, men samtidigt tänker han även på sin framtid inom fotbollen.

Kommentarer

Özil

2011-12-26 - 19:41:19
Jag är en av dom som verkligen vill att Kaka ska stanna men för 40euro så tycker jag absolut att vi ska sälja honom !

Özil

2011-12-26 - 19:44:22
miljoner*

Pierre

2011-12-26 - 19:55:08
selj han å verva götze

HalaMadridid

2011-12-26 - 21:06:16
Säljer de Kaka så kommer jag inte att kolla på RM mer. Amatörer om de säljer honom. Han är bättre än CR7. Han gör bättre matcher mot bättre lag.

Experten(1)

2011-12-27 - 00:32:36
Halamadrid överdriv inte och om det är så då borde du gå.

Visst blir man sur men bara för Kaka kan du väl inte sluta kolla på real du är väl inget riktigt fotbollsfan.

Det är knappast så att någon skulle bry sig om du gör det men tycker bara det är konstigt.



En sån person var jag innan jag kollade på alla Ronaldo matcher men när Ronaldo var skadad eller på annat sätt inte spelade match för United så kollade jag inte utan blev bara glad efter att ha sett på resultattavlan dagen efter när united vunnit.



När han lämnade United så hejade jag på real,men efter alla matcher, El clasico osv,har min kärlek växt enormt för denna klubben.

Jag ser dem alla som en i familjen:Özil,Marcelo,Ramos,Ronaldo,Higuain,Benzema,Casillas,Khedira,Coentrao,Dimaria,Callejon osv.

Jag tror att det finns fler här som också ser dem som en familj av något slag.



Jag skulle följa Ronaldo om han skulle lämna men tro fan inte att jag lämnar real helt jag har börjat dessutom att hitta fler spelare jag vill ha som favoriter i framtiden och det är t.ex Jose Callejon som har ungefär samma spelstil Jese med men mest Callejon.



Ronaldos matcher skulle jag säkert följa men jag skule alltid ha Realmadrid i hjärtat kolla på deras matcher.

Just nu kollar jag på alla matcher, Träningar alla trots om Ronaldo inte skulle spela.



obs!! Måste säga att Realmadrid var det första laget jag älskade!! jag spelade ett CL spel 2002-2003 och jag spelade med Realmadrid hela tiden.

Jag älskade dessa spelare David Beckham,Zidane och Ronaldo mest av alla var det Ronaldo.

Minns mina favorit backar Salgado och Heinze som två Pansar vagnar <3

HALAMADRID!!

Pierre

2011-12-27 - 03:00:21
halamadrid å experten ni e inge riktigta suportar ni håller barra på real för att ronaldo å kaka spelar här :thumbdown:

real fans

2011-12-27 - 11:35:23
experten 1 håller med dig lite .:-d och även en spelare lämnar så bli jag sur, lag och käriar.kaka vill stanna här i madrid i sin kärirar, och vrf ska de tvinga honom för två månder sen var det när han tackade nej eller mins jag fel alla fal var det och kom ihåg vad han sa :thumbup: bara för att han e skadat ibland ,och när han ska spela så är özil oxå där, så är därför att kan inte göra lika bara som förut och jag gillar honom han vissar vem han är mot rivelna barcellona .:thumbup:

PLaStiK

2011-12-27 - 11:59:31
Älskar Kaká, men för dom pengarna så MÅSTE dom släppa han.. Satsa på Götze lr Hazard istället! Tyvärr är Kaká skadad allför ofta o kommer aldrig nå upp till sin toppform igen..

till pierre

2011-12-27 - 12:32:44
experten(1) höll bara på real för ronaldo förut men har börjat älska klubben. men vad ska man begära från någon som stavar bara som barra

Skriv en kommentar