Chelsea planerar att lägga ett stort bud på Real Madrids brasilianska playmaker Kaká


Chelsea är inte endast intresserade av Real Madrids tränare Jose Mourinho, utan även av den spanska klubbens brasilianska stjärna Kaká.
Kaká

Förra säsongens Premier League mästare Chelsea är villiga att spendera mycket pengar i sommar. Den engelska tidningen The Sunday Mirror säger att Abromavich kommer fortsätta att spendera pengar på att återuppbygga sitt lag i sommar.

Efter att ha spenderat 74 miljoner pund på Fernando Torres och David Luiz i januari, tror den ryska miljonären att de blåa är ännu inte färdiguppbyggda.

Stamford Bridge klubbens önskelista innebär att Chelsea kommer att behöva betala mycket för att få spelarna de drömmer om att flytta till England. Real Madrids brasilianska playmaker Kaká, som avvisade chansen att spela för Manchester City i juni år 2009, är en av spelarna engelsmännen är intresserade av.

De andra spelarna är Evertons Jack Rodwell, St Etiennes ytter Dimitri Payet samt AC Milans unga anfallare Alexandre Pato.

Kommentarer

marre

2011-02-20 - 14:40:24
ACCEPTERA !

vi behövde honom , men inte längre , vi kan få stora pengar för honom !

Kaká for life!

2011-02-20 - 14:46:50
NEJ! Sälj honom inte! VI BEHÖVER HONOM, TRO MEEEJ!!

Och du över mig, stora pengar? Real har redan "stora" pengar och kan köpa vilken spelare dom vill. vi behöver inte pengarna utan vi behöver titlar och el clasico vinster!! FÖRSTÅ ATT MAN INTE KOMMER VINNA LIKA LÄTT UTAN KAKÁ! trots att vi har özil så bidrar de med olika viktiga roller. har ni inte tänk på hur förra matchen utan kaka såg ut? det blev bara 1-0. när kaka var med? 2-0 , 4-1 m.m.



KAKA SKA STANNA PUNKT SLUT!!!

Real.Madrid.2011

2011-02-20 - 15:59:40
Sälj honom! Han är fan 28, snart 29 år.

Det är nu chansen att vi kan få lite pengar för honom, sen när han blir runt 30 kommer hans värde att sjunka till typ 150-200 milj kr.

Sälj honom nu medans vi har chansen!



Får vi ett bud på ca 550-600 milj kr, acceptera direkt!

Det finns många andra spelare på denna position som vi kan få, eller köpa en lite sämre som kan spela back-up till Özil.

För resten av pengarna kan vi köpa en anfallare!

Agnes

2011-02-20 - 16:04:27
Sälj vem fan som helst, bara ramos stannar!

Cristiano Madrid

2011-02-20 - 16:49:30
Ok. 3 av er ovanstående e inte real fans. "Sälj vem fan som helst bara rammos stannar? om du tänker efter hmm. kan ramos vinna varje match för real? nej och du ver agnes. tror du 29 e gammal? nej alla här vill ha raul tillbaka men oj oj han e 33 år! tänk efter innan ni säger något.

Cristiano Madrid

2011-02-20 - 16:49:30
Ok. 3 av er ovanstående e inte real fans. "Sälj vem fan som helst bara rammos stannar? om du tänker efter hmm. kan ramos vinna varje match för real? nej och du ver agnes. tror du 29 e gammal? nej alla här vill ha raul tillbaka men oj oj han e 33 år! tänk efter innan ni säger något.

Agnes

2011-02-20 - 17:58:18
Cristiano Madrid: hahah du måste ju verkligen ta det jag säger bokstavligt också. Ramos är otroligt viktig för real pga att han fortfarande är så pass ung och verkligen har hjärta för laget. Att förlora honom vore värre än kaka (som börjar bli äldre) och CR7 (som inte brinner för madrid på samma sätt). Han är Madrids framtid och något att bygga vidare på. Det är inte kaká på samma sätt.

Sen menar jag självklart inte att vi ska sälja hela laget och bara för att kunna behålla ramos, det borde du fatta själv



Och ge fan i att beskylla mig för att inte vara ett äkta fan. Du vet ingeting om mig.



PS. Lär dig stava och uttrycka dig i skrift, omöjligt att tyda din text

Cristiano Madrid

2011-02-20 - 18:05:31
Oh så du menar att Ramos är reals framtid och kommer leda dom till Champions league titalr la liga titlar osv.

Agnes

2011-02-20 - 18:26:36
En del av det förhoppningsvis. Lojalitet och hjärta är viktigare än du tror

Agron

2011-02-20 - 18:41:52
cristiano madrid va fan fattar du om fotboll gå skjut dig själv mannen

Cristiano Madrid

2011-02-20 - 18:47:04
Du. jag har presidenten av denna sidan med mig

.>.> Mr.Fred. så sug min *** :D

DG

2011-02-20 - 22:48:05
Alltid tråkigt att se att "Cristiano Madrid" har kommenterat... Inget vettigt kommer från dina fingrar. Jag tror jag talar för alla när jag ber dig lämna sidan, tänka över ifall vi vinner titlar på att någon suger av dig och sedan komma tillbaka när du - om några år - har insett hur otroligt omogen du var detta året...



För att kommentera inlägget - Jag tror inte Kaká lämnar i år om han inte vill det själv. Tror till och med Perez förstår Kakás värde.

Cristiano Madrid

2011-02-20 - 23:11:37
Ok då lämnar jag sidan hej då grisar.

CristianoRonaldoSeven.Blogg.Se

2011-02-20 - 23:30:08
Svar till Agnes: Att Cristiano Ronaldo inte brinner för Real Madrid på "samma sätt" är det dåligaste skämtet jag hört under alla mina år som CR fan. Cris har varit Real Madrid supporter sen barnsben. Han flyttade till Sporting Lisaboa som 11 åring (och lämnade sin familj för övrigt) för att han VISSTE att om han intar chansen att spela i Sporting så kan han bli upptäckt av Los Blancos på något sätt, och detta hände, 13 år efter flytten till Sporting köptes han till Real Madrid som världens dyraste fotbollsspelare genom tiderna. Detta är det största beviset på att han brinner rejält för Real Madrid, han hade tron, han visste, han tog riskerna och han fortsatte att tro på sitt lag. För vem lämnar sin familj som 11 åring för en dröm, jo Cristiano Ronaldo! och om du vill så kan vi gå in på kortfattade detaljer om hans insatser i världens bästa fotbollslag någon annan gång.

Jag tror, jag är inte helt säker, att du kommer svara på min åsikt med något liknande som "jag skrev inte att han inte brinner för Los Blancos utan att han inte brinner för dom lika mycket som Ramos" men som ett enormt fan av CR så tolkade jag det på det sättet att du skriver att han inte brinner för Real Madrid, och om så är fallet så ber jag dig att utveckla dig lite mer nästa gång så att det inte inträffar missförstånd ;)



PEACE!

Real4Life

2011-02-21 - 10:00:27
CristianoRonaldoseven.blogg.se: Vacker sagt bror! där fick han svar på tal!

Agnes

2011-02-21 - 18:34:16
CristianoRonaldoSeven: Bra skrivet. Okej jag uttryckte mig klantigt. Det jag menade med min kommentar var att ramos som har spelat i real sen 2004 är viktig pga så många fler anledningar än bara de spelmässiga. En god kandidat till kaptensbindeln när casillas blir för gammal.

Det tycker jag inte rondaldo är. Tänk efter, vad känns mest troligt? Att ramos lämnar real för pengar eller att ronaldo gör det? All den där skiten om att han inte kommer överens med sina andra lagkamrater för ett tag sen.. Attityden.. jag vet inte, det får mig att tveka.



självklart kan vi ha olika åsikter om detta :)



Cristiano Madrid: Tack det var på tiden.



Hala madrid!

CristianoRonaldoSeven.Blogg.Se

2011-02-21 - 20:56:41
Svar till Agnes: Nästan 80 % av alla Real Madrids A-lag spelare har övertygat median (speciellt Sergio Ramos och Iker Casillas) att det INTE finns konflikter i omklädningsrummet, de 20% som är kvar har valt att inte svara på något kring detta alls. Angående hans attityd så kan jag säga att det där är Cristiano. Han har dålig attityd på planen p.g.a av flera saker men han har själv sagt att han får endast dålig attityd då en spelare från motståndarlaget har kränkt honom på olika sätt.

Men jag håller med dig, jag ser hellre Ramos som kapten än Cris, men endast för att Sergio Ramos har flera års erfarenhet i Real Madrid än vad Cristiano Ronaldo har.

Jag vill inte att du ska se det som om jag sitter och hittar på ursäkter för allt CR gör eller för hur han är men om man inte är ett fan av Cristiano så kan man aldrig veta vem HAN är, vem Cristiano Ronaldo är, det går helt enkelt inte. Och även om du gillar honom så kommer du aldrig få veta vem den riktiga Ronaldo är, du måste börja älska honom, avguda honom och dö för honom.

Agnes

2011-02-22 - 11:19:40
Nu förstår jag inte riktigt.. Du menar att man får veta vem den riktiga CR är om man avgudar honom? Vad är logiken i det, då lär man ju bara få en sne bild.



Och alla spelare blir kränkta av motspelarna. Det borde du veta om du spelat själv.



Ronaldo är en fantastisk spelare och otroligt viktig för Real, men han har brister i attitydyen.



Fin blogg för övrigt

Skriv en kommentar