Enzo Bronzetti: "Florentino Perez gav mig sin försäkran om att Kaká inte kommer att säljas"


Kaká kommer absolut inte att lämna Real Madrid sa italienaren Enzo Bronzetti, som fick denna försäkran av Los Blancos president Florentino Perez.
Kaká

Den italienska superagenten Enzo Bronzetti kommer att bli överraskad om Real Madrid säljer sin brasilianska stjärna Kaká i slutet av säsongen, rapporterar Tribalfootball.

Premier League klubbarna Chelsea och Manchester City har sammankopplats med brassen, som har fått kämpa för att leva sig upp till de 60 miljoner pund som betalades till Milan för över 18 månader sedan.

"Det finns ingen chans att Kaká kommer att lämna Real Madrid" sa Bronzetti. "Florentino Perez gav mig denna försäkran. Brassen var en av hans dyraste signeringar, jag kan inte föreställa mig honom bli såld."

"Självklart, transfermarknaden mellan nu och juni kan alltid ändras, men så vitt jag vet är det bara rykten (om att Kaká lämnar Real Madrid) för att sälja tidningar" avslutade han.

Kommentarer

Anonym

2011-02-23 - 17:18:20
SKIT BRA NYHET!!!

De ee bra Perez!! :D

Mr.Fred

2011-02-23 - 18:01:50
Kommer ju aldrig få igen pengarna vi gav för han så varför inte låta han stanna..

Faltan Titulos

2011-02-23 - 18:13:20
du över mig man fick visst tillbaka pengarna. När man köpte kaka var det så jävla många tröjor som såldes så real fick tillbaka pengarna. samma sak hände med ronaldo. det är som om real fick spelarna gratis tack vare fansen. Så varför inte behålla en spelare som vi får in mycket pengar för? hans tröjor säljs fortfarande! :) Säljer man honom, kommer vi se en annan klubb få pengar för honom.

Mr.Fred

2011-02-23 - 18:34:04
Aha du tänker så =P jag tänkte mer på att ingen klubb vill köpa han för såna pengar =D

Mr.Fred

2011-02-23 - 18:39:24
Özils tröja måste ha dragit in fett med pengar den med =D

omran

2011-02-23 - 18:53:59
håller med de andra asså där uppe

Hala Madrid

2011-02-23 - 20:32:15
Ja Real får tillbaka pengarna genom tröjorna som vi köper.

men jag tror inte att spelarna spelar gratis.

Kaka får väl runt 100 miljoner kr.

tillsammans för 2 år så har han kostat oss 1 miljard.

Jag tror inte jag behöver gå in på Ronaldos kostnader (inget illa menat för jag är CR fan)

Hala Madrid

2011-02-23 - 20:32:38
Ja Real får tillbaka pengarna genom tröjorna som vi köper.

men jag tror inte att spelarna spelar gratis.

Kaka får väl runt 100 miljoner kr.

tillsammans för 2 år så har han kostat oss 1 miljard.

Jag tror inte jag behöver gå in på Ronaldos kostnader (inget illa menat för jag är CR fan)

Hala Madrid

2011-02-23 - 20:33:43
Ja Real får tillbaka pengarna genom tröjorna som vi köper.

men jag tror inte att spelarna spelar gratis.

Kaka får väl runt 100 miljoner kr.

tillsammans för 2 år så har han kostat oss 1 miljard.

Jag tror inte jag behöver gå in på Ronaldos kostnader (inget illa menat för jag är CR fan)

Hala Madrid

2011-02-23 - 20:34:13
Oj, råkade trycka lite för många gånger

Skriv en kommentar