Jose Mourinho: "Fotbollen har tagit ifrån mig hela mitt privatliv"


Jose Mourinho säger att han inte har haft något privatliv sedan hans namn blev stort inom fotbollen.
Jose Mourinho

Den portugisiska Real Madrid tränaren Jose Mourinho har vunnit titlar i olika ligor, blivit känd och tjänat stora pengar - men allting har sitt pris.

The Special One har kommit in i historieböckerna och hans status samt rykte har blivit större än någon tränare någonsin har fått. Men Mourinho känner att han har förlorat i värde - när det gäller privatlivet.

"Man vill äta glass i fred tillsammans med sin fru och barn, men man kan inte göra det" sa Mourinho till Premium Football Club. "Man vill gå på semester och vara lugn, men man kan inte vara det" sa han.

"Fotbollen har tagit ifrån mig hela mitt privatliv, och det är mina käraste som får betala mer än mig."

Kommentarer

Anonym

2011-02-15 - 16:14:38
fru inte fri hahaha

Skriv en kommentar