Jose Mourinho: "Jag har respekt för Lyon, men jag tror att Real Madrid kommer att vinna"


The Special One är säker på att Real Madrid kommer att nå kvartsfinalen detta år, och besegra den franska klubben Lyon.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho är säker på att hans lag kommer att gå vidare till kvartsfinalen i Champions League efter att man kommer att spela åttondelsfinalen mot Lyon.

Den portugisiska tränaren säger att han respekterar de franska giganterna, som lyckades slå ut Real Madrid från Champions League förra säsongen, men han insisterar på att Los Blancos kommer inte att förlora denna gång.

"Jag har ett stort respekt för Lyon, detta lag förlorade aldrig mot Real Madrid förra säsongen och eliminerade också Los Merenegues" sa Mourinho.

"Men jag är säker på att vi kommer att vinna och nå kvartsfinalen."

Kommentarer

Anonym

2011-02-10 - 11:32:54
Oj, har han verkligen sagt det där? Brukar vara väldigt sällan en tränare säger att man kommer vinna.

Anonym

2011-02-10 - 14:03:51
du måste fan börja visa källor, du skriver så mycket osanna saker. och jag vet att allt du hittar är från andra sidor, därför jag vill se källor

VISA KÄLLAN

2011-02-10 - 17:22:53
VISA KÄLLAN ANNARS TROR MAN INTE PÅ DIG!!@@

ashkan !

2011-02-10 - 19:21:43
visa källan ! Morinho brukar inte säga så... han är proffsigare än så!

Ahmeds.Blogg

2011-02-10 - 21:08:36
Visa var du fått informationen ifrån Ahmed.

Ashkan !

2011-02-10 - 23:40:09
unge ? hur fan vet du att han är en unge ??

Anonym

2011-02-11 - 08:07:28
omg vilka töntar ni e ÄGAREN HETER INTE ENS AHMED! hahahahahhahahhAHHAHAHAHAHHA

Skriv en kommentar