Karim Benzema: "Mitt mål var viktigt, men jag kunde inte fira mitt mål mot mitt förra lag"


Karim Benzema säger att han är nöjd med att ha gjort mål för Real Madrid, dock vägrade han att fira för att visa sin respekt för sin förra klubb.
Karim Benzema

Real Madrid
s franska anfallare Karim Benzema säger att han inte ville fira sitt mål mot Lyon för att visa respekt för sin förra klubb. 23-åringen medgav att han ville få mer speltid, och visade vad han kan göra om han får chansen.

"Mitt mål var viktigt och gjorde mig glad" sa anfallaren till klubbens officiella hemsida efter matchen. "Jag var väldigt glad i Lyon och jag kunde inte fira mitt mål."

"Alla mina lagkamrater kramade mig eftersom målet gav oss en fördel i denna runda. Jag jobbar hårt för att få spela mer. Tränaren gav mig 27 spelminuter och jag svarade på planen."

Kommentarer

Anonym

2011-02-23 - 17:53:09
RESPEKT!

Anonym

2011-02-23 - 18:02:57
Benzema är mkt bättre än Adebayor. Adde gjorde inget på planen med Benzema kommer in och sätter in 0-1 efter bara 43 sekunder.

Anonym

2011-02-23 - 18:03:17
Benzema är mkt bättre än Adebayor. Adde gjorde inget på planen med Benzema kommer in och sätter in 0-1 efter bara 43 sekunder.

Anonym

2011-02-23 - 19:03:22
adebayor är gjord att stå i straffområdet ock nicka och sånt. medans karim benzema är lite mer spelsugen han möter bollen gör löpningar och såna saker så jag tycker at benzema är bättre men ingen kan slå kungen el pipita!!!!:D

Real4Life

2011-02-23 - 20:26:33
När pipita kommer: Ut med skitet och ta in guldet. go go pipita!!!!!!

Skriv en kommentar