Pepe: "Jag hoppas att jag kommer att stanna i Madrid i många år framöver"


Real Madrids Pepe säger att han hoppas stanna i den spanska huvudstadsklubben i många år framöver, eftersom han inte är intresserad av en flytt från Los Blancos.
Pepe

Den portugisiska Real Madrid försvararen Pepe har sagt att han är på väg att skriva under ett nytt kontrakt med de spanska giganterna, rapporterar Tribalfootball.

Mittbacken var glad över att ha hjälpt Real Madrid att få oavgjort mot Lyon i Champions Leagues åttondelsfinal igår kväll, och nu har han ingen avsikt att lämna Santiago Bernabeu klubben längre.

"På en personlig nivå mår jag bra" sa Pepe. "Tränaren försvarar mig från trycket och jag hoppas att jag kommer att stanna i Madrid i många år framöver, och att folk är glada med mig."

Kommentarer

Anonym

2011-02-23 - 17:21:08
Pepe = Real Madrid

finns ingen bättre back än han!

Anonym

2011-02-24 - 19:30:13
snygg blid på marcelo:p

Skriv en kommentar