Pepe: "Om det var upp till mig, skulle jag ha redan förlängt mitt kontrakt med Real Madrid"


Pepe, som nyligen fyllde 28 år, skulle vilja förlänga sitt kontrakt med Real Madrid snarast. Dock är klubben inte redo för detta ännu.
Pepe

Real Madrid
s portugisiska försvarare Pepe har återigen deklarerat att han vill stanna i den spanska huvudstadsklubben. Den 28-årige mittbacken är redo att förlänga sitt kontrakt redan nu, men det är inte Real Madrid.

"Vi är i samtal" sa Pepe, rapporterar Tribalfootball. "Om det var upp till mig, skulle jag ha redan förlängt mitt kontrakt med Real Madrid" fortsatte spelaren.

Pepe har endast 18 månader kvar i sitt nuvarande kontrakt, vilket betyder att han inte kommer att vara en Real Madrid spelare (om han inte förnyar kontraktet) sommaren år 2012.

Kommentarer

Anonym

2011-02-28 - 17:11:55
vill inte ha han

Anonym

2011-02-28 - 17:17:54
oj förlåt mig jag skrev på fel inlägg vill att pepe ska förlänga

Skriv en kommentar