Real Madrid legenden Guti: "Jag skulle vilja träna Real Madrid när jag tar pension"


Att tränare Real Madrid är en av Gutis drömmar när han avslutar sin fotbollskarriär.
Guti

Besiktas
stjärna, och den förra Real Madrid mittfältaren, Guti, säger att han vill återvända till Real Madrid för att träna den spanska huvudstadsklubben.

Mittfältaren har avslöjat att han redan har pratat med Los Blancos generaldirektör Jorge Valdano angående detta, och spanjoren sa: "Jag ser mig själv som en tränare i framtiden, det är det första jag vill göra när jag tar pension."

"Jag sa detta till Jorge Valdano. Jag skulle vilja vara en del av Real Madrids ungdomsakademi, eftersom jag kanske har goda idéer för ungdomarna, och hämtar bra spelare genom detta system."

Kommentarer

Los Galácticos

2011-02-15 - 15:28:58
Välkommen tillbaks. Om 6-7 år efter han har fått tränar kunskap kan du få bli ass man och sen manager

(Y)

2011-02-15 - 15:58:25

Skriv en kommentar