Real Madrid säger till Getafe att man kommer att ta tillbaka Dani Parejo i sommar


Real Madrid kommer att ta tillbaka sin förra spelare Dani Parejo från Getafe under sommaren transfermarknad.
Dani Parejo

Real Madrid
kommer att ta tillbaka Dani Parejo från Getafe i sommar. Den spanska sporttidnigen AS säger att Getafe klargjord för den spanska huvudstadsklubben denna vecka, vad man har för planer för mittfältaren.

Getafe presidenten Angel Torres bad Real Madrid att låta Parejo fullgöra sitt fyra-års kontrakt, men hans begäran föll för döva öron.

Den spanska Santiago Bernabeu klubben är ute efter att ta tillbaka Parejo till nästa säsong, eftersom man ser honom som en bra spelare att lägga till på planen, bredvid Xabi Alonso.

Kommentarer

Anonym

2011-02-10 - 09:19:13
De är lika bra att ta in en till som Granero och Pedro Leon:D De har ju gått så bra för om menar ja xD

Anonym

2011-02-10 - 16:58:36
I så fall sälj granero och p.leon eller faktiskt neej sasså alla är typ lika bra bara at parejo ha r bättre form än de andra bara för speltiden. man jag pallar inte bry mig real får bestämma (menar inte att jag LÅTER dem bestämma men jag pallar inte bry mi men ändå vem bryr sig om att jag inte bryr mig, men ville bara påpeka det)

RealMadridClub.blogg.se

2011-02-10 - 18:22:45
Då får Real Madrid nog sälja antingen Pedro Léon eller Granero, han kommer ändå inte få så mycket speltid tror jag.

Hala Madrid!

RM89

2011-02-10 - 19:56:31
Hoppas dom då säljer P.Leon. Det sägs att Milan vill ha Pedro Leon, så det är perfekt det.



I artikeln står det att Parejo ska spela bredvid Alonso? Är inte Parejo en offensiv mittfältare, typ som Özil?

Anonym

2011-02-10 - 20:34:21
KÄLLA?

Skriv en kommentar