Real Madrids försvarare Pepe: "Jag kommer att göra allt för att stanna i klubben"


Den portugisiska försvararen Pepe lovar att han kommer att göra allt för att förlänga sitt kontrakt med Real Madrid och stanna i den spanska huvudstadsklubben.
Pepe

Real Madrid
s mittback Pepe har insisterat på att han vill signera ett nytt kontrakt och fortsätta att spela för klubben, efter att man har ifrågasatt spelarens framtid i Spanien.

Portugisen har sammankopplats med ett antal klubbar på grund av att Los Blancos vägrar att betala årslönen som han kräver.

"Jag vill inte diskutera mitt kontrakt, men just nu kan jag säga att jag är lycklig med att spela för Madrid och folket behandlar mig väldigt bra. Jag kommer att göra allt för att stanna" sa Pepe.

"Jag är en Real Madrid spelare, och det är ett brist på respekt för Madrid folket att prata om detta ämne. Jag är glad i Madrid."

Skriv en kommentar