Sergio Ramos: "Jag skulle ha valt Cristiano Ronaldo framför Lionel Messi"


Real Madrids stjärnförsvarare, Sergio Ramos, säger att han hellre skulle ha valt Cristiano Ronaldo till sitt lag än Barcelonas Lionel Messi.
Cristiano Ronaldo & Sergio Ramos

Real Madrid
s försvarare Sergio Ramos har medgett att om han skulle vara tvungen att välja vilken spelare som han skulle helst ha i sitt lag, skulle han ha valt Cristiano Ronaldo istället för Lionel Messi.

Den spanska högerbacken pratade med median idag efter att ha tränat för det spanska landslaget på Las Rozas innan onsdagens vänskapsmatch mot Colombia.

"Denna fråga (vilken spelare han skulle ha valt) beror på varje person, men jag skulle ha valt Cristiano, eftersom han spelar i mitt lag."

Den förra Sevilla försvararen passade också på att säga några ord om Fernando Torres flytt från Liverpool till Chelsea. "Jag önskar Torres all lycka till i ett lag som Chelsea."

Kommentarer

omar

2011-02-07 - 22:57:29
ramos är ingen anfallare

Mr.Fred

2011-02-08 - 09:03:46
10 fall av 10 skulle jag vald Ronaldo med. Messi saknar en hel del.

Madrid <3

2011-02-08 - 14:38:16
ett tecken på att när dem tjafsade enligt media var endast ett rykte !!

Anonym

2011-04-30 - 21:28:20
Klart man väljer Cristiano Ronaldo han är ju en stjärna!!! Messi kan ingenting han suger!!! Hatar Barcelona!!



HALA MADRID (L)(L)(L)

Skriv en kommentar