Barcelonas Gerard Pique: "Jag känner till alla Cristiano Ronaldos knep"


Barcelonas försvarare Gerard Pique har hävdat att han känner till alla Cristiano Ronaldos "tricks" efter de två spelarnas tid tillsammans i England och Premier League.
Cristiano Ronaldo & Gerard Pique

Barcelona
s spanska försvarare Gerard Pique har sagt att han känner till alla knep av Real Madrid stjärnan Cristiano Ronaldo, efter deras tid tillsammans i Manchester United.

Spanjoren har tidigare spelat för Old Trafford klubben och han har sett hur den portugisiska anfallaren spelar och lurar motståndarna.

Dock passade Pique även på att hylla den unga stjärnan efter allt han har åstadkommit i sin fotbollskarriär i en intervju med den holländska tidningen Voetbal.

"Nu när han spelar för Real Madrid, känner jag till alla hans knep, för att han var min rival varje dag på träningen. Dock garanterar inte detta någonting, för att jag vet att han är en väldigt komplett spelare."

"De säger att han är arrogant, men jag kommer ihåg honom som en vänskaplig och rolig person. Ja, det är svårt för honom att motstå spegeln, men han är en god kille."

Kommentarer

Anonym

2011-01-15 - 00:39:07
haha vilken kille xD

CristianoRonaldoSeven.Blogg.Se

2011-01-15 - 11:32:00
in my ass att du vet.

Anonym

2011-01-15 - 13:49:57
My ass är det väl ändå? Vad du får i ditt äschle vill vi inte veta.

SaodiIjazAli(L)

2011-01-15 - 15:41:21
Jag känner till alla din mammas knep :D

SaodiIjazAli(L)

2011-01-15 - 15:41:49
Jag känner till alla din mammas knep :D

Itian

2011-01-15 - 17:01:36
Fan va mogna fans de finns....

Hala Madrid

2011-01-15 - 17:18:47
mmm och jag är RIKTIGT jävla trött på dom här omogna snorunge-kommentatorerna.. Och ja SKÄMS på riktigt att säga man är en madrista pga er snorungar (som började heja på real förra året pga ronaldo&kaka) som inte kan bete er som folk.. FAN DISKUTERA FOTBOLL, REAL MADRID, LAGET!!!!!!! RESTEN kan ni fan skita i och skriva, så jävla trött på att läsa kommentarer utav massa snorungar som sitter hemma framför datorn med bajsblöjan fortfarande.. VÄX UPP ni under 15, bete er som normalt folk..

CristianoRonaldoSeven.Blogg.Se

2011-01-15 - 18:21:42
svar till "cristianoronaldoseven.blogg.se":



Riktigt fult av dig att använda mitt bloggnamn och skriva en sådan oförskämd kommentar. Du kanske är en "C.Ronaldohater" men att skriva mitt bloggnamn är väl lite att ta i? Lite fail av dig att skriva en kommentar då jag har kommenterat andra inlägg med mitt bloggnamn på samma dator så min ip. adress är alltid densamma. Detta är något som bloggägaren till RealMadriidcf kan bekräfta då hon/han kan se ip.adresserna.

Världen går nog under snart p.g.a denna typ av människor. Skäms på dig!

Anonym

2011-01-15 - 18:21:48
skulle inte kunna säga det bättre:D

DG

2011-01-16 - 12:37:45
A asså har man inget vettigt att skriva, varför skriva något alls då? Jag tror inte Mou & gänget sitter och snackar om att sticka saker i sina 2:or.

I'm just sayin*

Skriv en kommentar