Cristiano Ronaldo: "Jag hade ett samtal med Iker Casillas när Sara Carbonera kallade mig självisk"


Den portugisiska anfallaren Cristiano Ronaldo säger att då Casillas flickvän, Sara Carbonera, sa att 25-åringen var självisk, hade han ett samtal med Real Madrids målvakt.
Cristiano Ronaldo & Iker Casillas

Real Madrid
s superstjärna Cristiano Ronaldo har medgett att han bytte ord med Iker Casillas efter att spanjorens flickvän, Sara Carbonera, "kritiserade" portugisen.

Den spanska journalisten Carbonera, beskrev den förra Manchester United stjärnan som "självisk" tidigare denna säsong.

När Ronaldo pratade med tidningen Marca, sa han: "Jag mådde bra, gjorde mål, min familj mådde bra, och sedan hände det där. Det var en kontrovers som var meningslös."

"Det finns saker som vi (han och Casillas) pratade om vid den tiden och allting var helt klart. Det var endast ett missförstånd."

"Men detta är normala grejer som vi pratade om och det är redan löst. Det finns ingen anledning att dramatisera det eller göra en kontrovers utav det. Det är bra mellan oss; jag kommer bra överens med Iker och hans flickvän."

Skriv en kommentar