Cristiano Ronaldo: "Sir Alex ferguson har varit som en far för mig, och han finns i mitt hjärta"


Den portugisiska stjärnan CR7 säger att Sir Alex Ferguson är en av hans bästa vänner inom fotbollen.
Cristiano Ronaldo & Sir Alex Ferguson

Real Madrid
s stjärna Cristiano Ronaldo säger att Manchester Uniteds tränare Sir Alex Ferguson är en av hans bästa vänner inom fotbollen.

Ferguson har inte gjort sin önskan att se Ronaldo spela för Old Trafford klubben igen till en hemlighet. Den engelska bossen skulle älska att se sin favoritspelare återvända till England och Manchester United.

Dessutom har Ronaldo sagt: "Jag har ofta sagt att han har varit som en fader figur för mig inom fotbollen. Jag säger det eftersom han är en god vän och en person som jag lärde mig mycket utav."

"Han finns i mitt hjärta" avslutade den 25-årige Real Madrid målgöraren.

Kommentarer

CristianoRonaldoSeven.Blogg.Se

2011-01-26 - 16:31:06

Skriv en kommentar