Jose Mourinho tröttnar på domarna: "Jag har en regel, medan alla andra har en annan"


Real Madrid tränaren tycker att domarna inte dömer Los Blancos matcher lika rättvist som alla andra lag i La Liga.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho har återigen pratat om domarna i en presskonferens idag. Den portugisiska supertränaren tyckte att domaren gjorde en hel del misstag under matchen mot Almeria för några dagar sedan, vilket ledde till att spanjorerna tappade två viktiga poäng.

Mourinho tycker att domarna jobbar emot hans lag, och efter att ha fått ett klagomål mot honom på grund av hans frispråkiga kommenterar, känner han att det är han som är offret.

"Jag tvivlar inte på domarnas ärlighet, men det var tydliga händelser och vi är inga hycklare, vi har inga problem med att säga det. Jag sa att det fanns straffar som var väldigt tydliga, men som domaren inte blåste för" sa The Special One.

"Jag har tidigare sagt att jag känner att jag har en egen regel, medan de andra har en annan. Historien upprepar sig."

Därefter frågade man den förra Inter och Chelsea tränaren om han är beredd på all hat som Atletico Madrid fansen kommer att visa honom imorgon, och han svarade: "Jag kan inte säga mycket, det är en konsekvens att vara offentlig. Vad ska jag göra? Inte gå på matchen? Är jag redo? Nej, jag kommer endast stanna på hotellet."

Kommentarer

Mr.Fred

2011-01-19 - 18:28:24
I´m on your side King Mo

Skriv en kommentar