Kaká: "Real Madrid har tillräckligt med talang att vinna alla tre tävlingarna"


Kaká säger att Real Madrid har chansen att vinna trippeln, samt att han hoppas kunna göra fansen lyckliga.
Kaká (Adidas)

Under tiden som den 28-årige stjärnan, Kaká, presenterade sin nya Adidas sko, pratade han även om Real Madrid, och dess framsteg denna säsong.

"Real Madrid har alltid varit krävande. Att vinna är ett måste. Detta lag har tillräckligt med talang att vinna alla tre tävlingar. Jag hoppas att jag kan göra fansen glada med vad jag vet är bäst. Jag är en mer mogen spelare och jag tror att jag har mycket att erbjuda. Jag måste jobba, jobba, jobba för att nå mitt mål" sa Kaká.

Sedan pratade brassen om Mourinho och om hur mycket den portugisiska tränaren har hjälpt honom. "Mourinho hjälper mig mycket och ger mig speltiden som jag behöver för att nå en topp kondition. Jag sätter en hel del press på mig själv och jag vet att jag inte är i topp form, men jag jobbar hårt och jag tror att jag kommer att förbättra mig på nolltid."

"Mourinho är en ledare och en bra tränare. När vi behöver skratta, skämtar han med oss. När han måste vara tuff och motivera oss, gör han det. Jag tycker att han är väldigt motiverande eftersom hans jobb är väldigt utmanande. Mou bygger ett lag och han gör ett bra jobb, men ibland tar det mer än ett år."

Skriv en kommentar