Mourinho menade inte att förolämpa Villarreals fans, utan firade med sin son som satt i bänken


Jose Mourinho förnekar att han firade det sista målet gjort av Kaká inför Villarreals fans.


Real Madrid
s tränare Jose Mourinho insisterar att han inte menade att förolämpa Villarreal när han firade efter Real Madrids fjärde mål, då Kaká gjorde sitt första mål för säsongen.

Efter att den brasilianska stjärnan gjorde mål sprang portugisen till Villarreals fans vilket lämnade tränaren Juan Carlos Garrido och några spelare väldigt uppretade. En av spelarna, Cani, kände sig så förolämpad att han kastade en vattenflaska på "The Special One".

När Real Madrid tränaren pratade med median efter segern, hävdade Mourinho att han firade med sin son som satt vid Villarreals "sida" och att han inte alls menade att förolämpa någon.

"Jag svär att jag gick för att fira målet med min son som satt bakom bänken, och de trodde att jag orsakade problem."

Kommentarer

CristianoRonaldoSeven.Blogg.Se

2011-01-10 - 18:25:16
Det är så typsikt andra La liga lag att;

1. Överreagera

2. Visa respektlöshet

3. Klaga på att Mourinho är respektlös

4. Bete sig som om dom är oskyldiga och allting är Mourinhos fel för det var han som svor och kastade flaskor hit och dit, jodå det var han.... :s



Ät mitt bajs och acceptera att Mourinho är Los Blancos tränare OCH sluta vara avundsjuka!

Halamadridista

2011-01-10 - 18:44:17
Vi ska vara glada att vi har Mou, för han är kung, och vi kommer aldrig mer ha en tränare som Mou, det gör inget att vi förlorat eö clasico med 5-0, jag kan slå vad om att dom kommer få en värre förnedring av Mou o Co. Hala Madrid!!!

Skriv en kommentar