Real Madrids Kaká: "Resultatet mot Almeria är smärtsamt, men ligan är ännu inte över"


Det är ingen glad stämning mellan Real Madrid fansen, men den brasilianska storstjärnan Kaká säger att ligan ännu inte är över.
Kaká

Real Madrid
s brasilianska playmaker, Kaká, har reflekterat söndagens smärtsamma oavgjort mot Almeria, men han tycker inte att poängen som man tappade, är slutet på Los Blancos titel ambitioner.

28-åringen spelade 55 minuter igår kväll, men tyvärr gjorde han inte ett mål. Dock passade han Cristiano Ronaldo en fin passning vilket kunde ha blivit mål. I slutet av matchen gjorde Esteban Granero ett mål, vilket räddade Real Madrid från att inte få några poäng alls.

"Nu har vi inte råd att förlora ännu en match, men vi har just avslutat den första rundan och det är fortfarande mycket kvar av tävlingen" sa den förra Milan stjärnan.

"Vi kommer också spela hemma mot Barcelona, och trots att resultatet är smärtsamt tror jag inte att det är slutet. Vi har fortfarande en chans att övervinna deras fördel."

Kaká diskuterade även hur han går framåt efter att ha varit borta i nästan sju månader. "Jag håller långsamt på att återfå min form och jag känner mig bättre. Jag har deltagit i några fina rörelser, men Almeria spelade en bra match och ansträngde sig bra."

Kommentarer

Hottis

2011-01-17 - 18:40:25
WooooooooooooooooW... Är du Verkligen Påväg till din form ?? Igår Varu iNTE DIREKT TILL DIN FORM ???????

Kaká for life!

2011-01-17 - 18:50:32
Eyy du över mej!! Snacka inte skit om kaka ha!! Han har prcecis kommit tillbaka så visa lite respekt! DET TAR TID ATT KOMMA I FORM, OM, OM, OM DU INTE VISSTE DET! Skyll inte allt på honom.. snubben..

Anonym

2011-01-17 - 20:05:05
Kaká spelade bra igår

stolle

2011-01-17 - 22:16:16
Jag tycket han var helt ok igår, spelade fram till några fina lägen som egentligen borde vart mål menmen :S :)

stolle

2011-01-17 - 22:17:40
Jag tycket han var helt ok igår, spelade fram till några fina lägen som egentligen borde vart mål menmen :S :)

Skriv en kommentar