Ruud Van Nistelrooy är ledsen över att ha missat chansen att spela för Real Madrid


Ruud Van Nistelrooy är inte glad över att ha missat chansen att spela för den spanska storklubben Real Madrid.
Ruud Van Nistelrooy

Hamburg
s holländska anfallare Ruud van Nistelrooy sägs vara olycklig över att ha missat chansen att flytta till sin förra klubb Real Madrid.

Den 34-årige spelaren bekräftade för AS att han var villig att spela gratis för spanjorerna - och till och med betala halva transfer avgiften helt själv, för att se flytten bli av. Men Hamburg insisterade på att han inte får lämna den tyska klubben.

"Jag är i en fas i min karriär där jag inte skulle kunna föreställa mig att en flytt till Madrid var möjlig. Ett erbjudande i fyra månader för en spelare som är 34 år gammal?.. Jag försökte att göra allting" sa Van Nistelrooy med huvudet nere.

"Allting! Men till slut.." avslutade den förra Real Madrid och Manchester United stjärnan.

Kommentarer

Anonym

2011-01-26 - 16:46:08
love 4 ruud fan vad jag saknar honom :( higuain eftertradre till ruud

fattar noll

2011-01-27 - 15:04:09
hur en spelare som RvN vill tillbaka till en klubb som ersatte honom med hig och när hig kommer tillbaka så får RvN foten igen. här har vi en sell-out spelare

Skriv en kommentar