Alvaro Morata: "Jose Mourinho vet att jag alltid kommer att göra mitt bästa"


Akademispelaren Alvaro Morata hoppas att han kommer att ta sig upp till Real Madrids A-lag.
Alvaro Morata

Real Madrid
s unga spelare Alvaro Morata hoppas att han kommer att ta sig upp till A-laget i Santiago Bernabeu klubben och han är säker på att tränaren Jose Mourinho är medveten om hans utveckling.

Anfallaren, som nyligen signerade en kontraktsförlängning till sommaren 2015, har haft en imponerande kampanj i det spanska landslaget och är inte rädd för konkurrens inom klubben.

"Real Madrid spelar alltid för att vinna titlar och är hela tiden ute efter att signera de bästa spelarna. Det är logiskt att klubben försöker signera världsklasspelare. Jag är dock bekväm med min situation och jag är nöjd med klubbens stöd" sa Morata till AS.

"Jose Mourinho vet att jag alltid kommer att göra mitt bästa, vare sig det är med reserverna eller A-laget. Jag kommer att vara redo för utmaningen när jag får chansen att visa mitt värde. Jag har stora förväntningar inför framtiden."

Kommentarer

Benjamin

2011-07-25 - 18:17:48
Grabben ar riktig grym!

Han gjorde 3 mal mot Serbien med vinsten 4 _ 0

cristiano dos santos

2011-08-10 - 13:50:54
han e okänd

Skriv en kommentar