Cristiano Ronaldo efter matchen mot Chivas: "Alla nya spelare har överraskat mig"


Cristiano Ronaldo är nöjd med 3-0 resultatet mot Chivas Guadalajara, och han tror att laget börjar komma i form inför den nya säsongen.
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s portugisiska anfallare Cristiano Ronaldo har valt att lyfta fram insatsen av klubbens nya värvningar, som han anser anpassar sig väl till den nya miljön.

Efter att ha gjort tre mål på tio minuter i den andra halvleken, pratade han med den spanska sporttidningen Marca och sa: "Alla nya spelare har överraskat mig. De göra väldigt bra ifrån sig."

"Vi gör väldigt bra ifrån oss och vi börjar komma i form inför den nya säsongen. Tre mål på 10 minuter? Ja... det är bra, men vi måste fortsätta jobba bra för nästa säsongen. Denna match var ett bra träningspass och nu är jag glad eftersom vi vann."

Även Ronaldos lagkamrat Karim Benzema medgav att laget kämpade i första halvlek där inga mål gjordes, men han var glad att de vann matchen till slut.

"Laget kämpade något i de första 45 minuterna, men vi var mycket bättre efter pausen. Vi hade chanser och till slut vann vi."

"Jag jobbade mycket för laget och jag hoppas att jag kan göra mål i den nästa matchen. När det gäller Ronaldo är han enorm för oss."

Kommentarer

mohamed

2011-07-21 - 16:56:27
andra spalten

de göra väldigt bra ifrån sig... HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHH

C.Ronaldo

2011-07-22 - 15:32:03
Det är gött real fortsätt så jättae bra Cronaldo :-d:thumbup:

Skriv en kommentar