Fabio Coentrao: "Real Madrid är en fantastisk klubb och ett lag med hög kvalité"


Fabio Coentrao tror att han inte kommer att få några problem med att anpassa sig till sin nya klubb, sina nya lagkamrater och sin nya tränare.
Fabio Coentrao

Den portugisiska spelaren Fabio Coentrao är säker på att han kommer att anpassa sig till den spanska huvudstadsklubben Real Madrid snabbt.

Coentrao är den fjärde portugisiska spelaren i Real Madrids trupp efter Pepe, Cristiano Ronaldo och Ricardo Carvalho.

Kaká och Marcelo är portugis-talande, medan Jose Mourinho är portugis. Så Coentrao tror att han inte kommer att få några problem med att anpassa sig till livet i Spanien.

"Det är en fantastisk trupp" sa Coentrao. "Jag mår bra, och inte bara på grund av att de portugisiska och brasilianska spelarna är här."

"Jag mår fantastiskt i denna grupp. Det är en fantastisk klubb och ett lag med hög kvalité. Jag är stolt över att vara här, men jag måste jobba hårt från och med nu."

Kommentarer

Alan

2011-07-17 - 14:46:33
Den här snubbe är värd pengarna Real köpte honom för. Han och Marcelo gör att vi har den bästa vänsterkanten i världen.

Agee

2011-07-17 - 16:19:46
Asså jävlar, tro mig att han kommer bli en av Real Madrids bästa spelare!

asså skitt vad grym han är <3



Älska Coentraó..Älska Real Madrid <3

Hala Madrid <3

Skriv en kommentar