Fabio Coentrao vill bevisa att han är värd de 30 miljoner euro som Real Madrid betalade Benfica


När Fabio Coentrao pratade med Real Madrids officiella hemsida sa han att han vill bevisa att han är värd 30 miljoner euro.
Fabio Coentrao

Real Madrid
s Fabio Coentrao är inte orolig över sin stöddiga prislapp och portugisen är fast besluten vid att bevisa att han är värd varenda öre av de 30 miljoner euro som Los Blancos betalade Benfica.

"Tiden kommer att visa om priset på min transfer är en ära eller om det tillför mer press på mig. Jag kan endast svara på planen" sa Coentrao till klubbens officiella hemsida.

"Jag vill visa att jag har tillräckligt med kvalité för att vara värd vilket belopp som helst. Jag kommer att vara självsäker när jag spelar med detta lag."

Kommentarer

Mr.Fred

2011-07-15 - 19:12:21
Show the haters ;)

Skriv en kommentar